Elitserien/Hockey-allsvenskan 2011/2012

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ja, det var verkligen en fantastisk vändning som HV71 gjorde, nästan som Tre Kronor i Helsingfors för en del år sedan. Stort grattis HV, förbaskat bra gjort!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

"Berralund " sa:
Ja, det var verkligen en fantastisk vändning som HV71 gjorde, nästan som Tre Kronor i Helsingfors för en del år sedan. Stort grattis HV, förbaskat bra gjort!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Det är fantamej skrämmande hur kan kan klappa igen så :-X

I kväll gäller det - Leksand skall få stryk hemma av Malmö. Det hoppas jag verkligen. Hämnden är ljuv.... :angel:

"Berralund " sa:
I kväll gäller det - Leksand skall få stryk hemma av Malmö. Det hoppas jag verkligen. Hämnden är ljuv.... :angel:
Jaha då kör dom den matchen på Viasat, hoppas frugan ska titta på nåt från Canal+

Tyvärr har vi inte den kanalen. Men följde resultatservice på Text-TV, glädjande. 1-3 borta mot Leksand är bra gjort. Elitserien nästa... 8)

Berra ! var det verkligen rätt keeper AIK köpte av malmö eller fick vi en dubbelgångare till såll ? ;)

Tack för det, Mats49. Ja man somnade gott igår kväll njutande av segerns sötma. Det är tydligen framför allt målvakten Toivonens förtjänst, han var mycket duktig. :laugh:

"Berralund " sa:
Tack för det, Mats49. Ja man somnade gott igår kväll njutande av segerns sötma. Det är tydligen framför allt målvakten Toivonens förtjänst, han var mycket duktig. :laugh:
Nja både och, Malmö spelade rätt bra och fick utdelning på sina chanser.
Så det var vad jag tycker en rättvis seger.
Grattis till den Berra :thumbsup:

Starkt av AIK att spöa kopian från norr :thumbsup: :thumbsup: :D

Inget snack om vilket lag som är ”det riktiga AIK”.

•AIK bildades 1891
•Skellefteå AIK bildades 1921.
•AIK hockey bildades 1921.
•Skellefteå AIK:s hockeysektion bildades 1943
•Man övergick till en fristående förening så sent som 1985 och man döpte sig då till SKELLEFTEÅ HC!
•1991 så bytte man namn till Skellefteå AIK Hockey

Ja se där,,,Luleå i topp igen och har den bästa formen av alla lag,,,,så nu kan de bara gå utför ...

"Mats 49 " sa:
5 Matcher i kvällens omgång. :)

Jag ska naturligtvis kolla på Färjestads BK - Timrå IK nere på
sportbaren, käka lite tacobuffé och ta ett par Norrlands guld :thumbsup:

Mats 49 :wai:

Vore kul Mats om du fick mer att glädjas över än god mat och dryck när timrå spelar ;) Håller tummarna för dig men ännu mer för våra iskrigare från stolta AIK :D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp