Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
En ny tråd så blir det guld allt för att vinna Janne 5555
om jag hade varit hemma så hade den börjat med att jag kört ungen till skolan sen hade vi nog åkt till Nissan och fixat skadan på bilen sen en sväng förbi Tesco och handlat lite mat inför helgen, ner till Akvavit för midsommarmiddag och efter det hem för en tidig kväll.
Så hade det nog sett ut.
Jag har ingen större plan på att göra något inte det jag saknar tvärtom.
Jag vill hem sova i min egen säng laga mat hemma och köra runt med min egna bil.
Jag skall inte göra nåt direkt när jag kommer hem.
Jo men när försäkringen täcker det och när det inte är självrisk tänkte jag det var bäst att dom fixar det på Nissan verkstaden?
Försäkringen ingick ju i bilköpet så får utnyttja den
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.