Fotbollsallsvenskan 2012

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ja, det behöver inte kommenteras. Alla vet ju innerst inne vilket landskap Sveriges två bästa lag kommer ifrån. Det är bara frågan om MFF eller HIF skall ta guldet i år. :)

"Berralund " sa:
Ja, det behöver inte kommenteras. Alla vet ju innerst inne vilket landskap Sveriges två bästa lag kommer ifrån. Det är bara frågan om MFF eller HIF skall ta guldet i år. :)

Berra ! som forumvärd borde du visa lite opartiskhet och saklighet i dina inlägg ;) :D :D

Klart guldet ska hem till stockholm/solna 2012

"matteisurin " sa:
Berra ! som forumvärd borde du visa lite opartiskhet och saklighet i dina inlägg ;) :D :D

Icke i detta fallet, min opartiskhet har sina gränser. Och det står utom allt tvivel att guldet kommer att hamna i Skåne än en gång, sanna mina ord! ;) ;)

"matteisurin " sa:

Stockholm, är det inte där man försöker få så många lag som möjligt itället för ett bra?????
;D ;D ;D

"glimten66 " sa:
Bara grusplan men de kanske kommer gräs senare :)

Aha.. Är det på grus Djurgården hockey har lirat på de sista månaderna ? ? sicka jäävla looosers ni är.
Går bara fotbollen hälften så bra för DIF så ordnar det sig nog 8)

Jag skulle skämmas att kalla mig djurgårdare idag..

Snälla gubbar ! håll fruarna borta från det här ämnet ! fotboll och allsvenskan det är ju nästan det sista roliga kvar här i livet utan att tanten ska blanda sig i ;) 8)

Stick o brinn mr 211 inlägg, alias mr-know-it-all ;) 8)

För övrigt så står A.I.K som svenska mästare när denna säsong är över

"Gazton " sa:
Aha.. Är det på grus Djurgården hockey har lirat på de sista månaderna ? ? sicka jäävla looosers ni är.
Går bara fotbollen hälften så bra för DIF så ordnar det sig nog 8)

Jag skulle skämmas att kalla mig djurgårdare idag..

Ha, en djurgårdare e stolt över sitt lag även i motgång

En stor insats från 2 stockholmsbröder har påbörjats för att försöka slå storebror ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

M
Svar
19
Visningar
2 K
gnage
G
N
Svar