Fotbollsallsvenskan 2012

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har precis kikat på HIF:s match mot AIK. Kan inte påstå att jag är direkt orolig för att AIK skall ta guldet i Allsvenskan i år. 8)

"Berralund " sa:
Har precis kikat på HIF:s match mot AIK. Kan inte påstå att jag är direkt orolig för att AIK skall ta guldet i Allsvenskan i år. 8)

Hur är det man säger ? ett uruselt genrep brukar omvandlas till succe när det verkligen gäller. ;)

"matteisurin " sa:
Hur är det man säger ? ett uruselt genrep brukar omvandlas till succe när det verkligen gäller. ;)
Så rått så rätt ;D ;D ;D
Genrepet över, nu var det final i supercupen och HIF tog sitt första guld för i år.
Man tog ju alla 3 gulden 2011.
LEVE AIK DEN SÄNDIGA 2an

"kjell.t " sa:
Så rått så rätt ;D ;D ;D
Genrepet över, nu var det final i supercupen och HIF tog sitt första guld för i år.
Man tog ju alla 3 gulden 2011.
LEVE AIK DEN SÄNDIGA 2an

Får väl använda mig av det här istället. " Man ska inte sparka på den som redan ligger " ;) ;)

Läste för någon dag sedan att dom allsvenska tränarna och spelarna tippar att Malmö FF skall ta hem guldet i år. Tänk att dom skulle lyssna på mig, det är ju länge sedan jag konstaterade detta. 8)

Det blir Skånes år 2012, HIF tar han om andraplatsen. :)

"Berralund " sa:
Läste för någon dag sedan att dom allsvenska tränarna och spelarna tippar att Malmö FF skall ta hem guldet i år. Tänk att dom skulle lyssna på mig, det är ju länge sedan jag konstaterade detta. 8)

Det blir Skånes år 2012, HIF tar han om andraplatsen. :)
Berra, lägg dej en stund så ska du se att anfallet går över :D :D

"Berralund " sa:
Anfall?? Det skulle vara av klarsynthet i så fall. Du är kanske inte fullt återställd efter solstinget du drabbades av i LOS, Roffe! ;)
Kanske det, men jag vill inte vakna upp och förlora min dröm :D :D

"Berralund " sa:
Bra skrivet Expressen!! Håller med till 100 %. ;) 8)

Det skrivs en massa skit lite varstans, men sanningen kvarstår.
Tiden kommer att visa vilket lag som klarar sig bra.
En del lag har bara allsvenskan att tänka på, andra har även andra åtaganden, typ cupspel. Spelare kan bli trötta, skadade eller ointreserade, så skitsnack nu hjälper ju ingen i slutändan. Tidningarna gör ju bara allt för att få sålt en tidning till.
Bollen är rund och kan rulla hur som, HIF tog alla 3 titlarna 2011 och har startat med en 2011 vilket inte innebär att de ska toppa alltid. Inget lag är vinnare innan spelet är klart hur mycket ni än skriver att AIK eller Malmö ska vinna. HIF är ju redan uträknade så jag har ju inget hopp kvar :eek: :eek: i sverige. Nu får jag bara hoppas de klarar sig ett par veckor i europa spelet så de får spela lite fotboll i alla fall

;D ;D ;D
Ingen bra start för AIK men tiden kan ju ändr saker och ting

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

M
Svar
19
Visningar
2 K
gnage
G