Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Så rått så rätt ;D ;D ;D
Genrepet över, nu var det final i supercupen och HIF tog sitt första guld för i år.
Man tog ju alla 3 gulden 2011.
LEVE AIK DEN SÄNDIGA 2an
Så rått så rätt ;D ;D ;D
Genrepet över, nu var det final i supercupen och HIF tog sitt första guld för i år.
LEVE AIK DEN SÄNDIGA 2an
Läste för någon dag sedan att dom allsvenska tränarna och spelarna tippar att Malmö FF skall ta hem guldet i år. Tänk att dom skulle lyssna på mig, det är ju länge sedan jag konstaterade detta. 8)
Det blir Skånes år 2012, HIF tar han om andraplatsen.
Läste för någon dag sedan att dom allsvenska tränarna och spelarna tippar att Malmö FF skall ta hem guldet i år. Tänk att dom skulle lyssna på mig, det är ju länge sedan jag konstaterade detta. 8)
Det blir Skånes år 2012, HIF tar han om andraplatsen.
Så rått så rätt ;D ;D ;D
LEVE AIK DEN SÄNDIGA 2an
Det skrivs en massa skit lite varstans, men sanningen kvarstår.
Tiden kommer att visa vilket lag som klarar sig bra.
En del lag har bara allsvenskan att tänka på, andra har även andra åtaganden, typ cupspel. Spelare kan bli trötta, skadade eller ointreserade, så skitsnack nu hjälper ju ingen i slutändan. Tidningarna gör ju bara allt för att få sålt en tidning till.
Bollen är rund och kan rulla hur som, HIF tog alla 3 titlarna 2011 och har startat med en 2011 vilket inte innebär att de ska toppa alltid. Inget lag är vinnare innan spelet är klart hur mycket ni än skriver att AIK eller Malmö ska vinna. HIF är ju redan uträknade så jag har ju inget hopp kvar i sverige. Nu får jag bara hoppas de klarar sig ett par veckor i europa spelet så de får spela lite fotboll i alla fall
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.