Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
"jag mötte Lassie" har väl alla hört talas om.
Den kända personen som Rolf citerar till har jag träffat IRL. Det ni, det slår både AIK och DIF med hästlängder ;D
"jag mötte Lassie" har väl alla hört talas om.
Den kända personen som Rolf citerar till har jag träffat IRL. Det ni, det slår både AIK och DIF med hästlängder ;D
Det var så lite så, tror att ni behöver poängen bättre än vad vi gör, men visst tusan är
det starkt av djurgårn att spöa ett av topplagen i årets allsvenska
Det var så lite så, tror att ni behöver poängen bättre än vad vi gör, men visst tusan är
det starkt av djurgårn att spöa ett av topplagen i årets allsvenska
Hoppas och tror att poängen som djurgårn knep i kväll mot gnällgänget från s-tälje håller kvar djurgårn i allsvenskan och det är både glädjande och bra för stockholmsfotbollen och i synnerhet för allvenskan.
Hoppas och tror att poängen som djurgårn knep i kväll mot gnällgänget från s-tälje håller kvar djurgårn i allsvenskan och det är både glädjande och bra för stockholmsfotbollen och i synnerhet för allvenskan.
Jo när det gäller DIF, jag vill inte att dom ska åka ur men dom kan få ligga så långt ner som möjligt. Undrar om dom inte kan öppna en akutklinik för de som har den sjukdommen, att hålla på dif
Nä så är det nog ! våra kära politiker tycker ju att vi medborgare ska ägna oss åt finkultur, och inte springa och titta på fotboll och hockey, Nä har bara en kommentar men det blir bara en jäv.....massa XXX////)))
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.