Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nu ser det ju ut att ordna till sig i Allsvenskan. Häcken åkte på stryk, AIK tappade två poäng och Elfsborg pallar inte trycket.
Så nu ligger mitt kära MALMÖ FF verkligen i vinnarhålet. Det skall bli härligt att se när dom (förhoppningsvis) spöar upp Gnaget borta i sista omgången. Men då hoppas jag att segern redan är säkrad. 8)
Nu ser det ju ut att ordna till sig i Allsvenskan. Häcken åkte på stryk, AIK tappade två poäng och Elfsborg pallar inte trycket.
Så nu ligger mitt kära MALMÖ FF verkligen i vinnarhålet. Det skall bli härligt att se när dom (förhoppningsvis) spöar upp Gnaget borta i sista omgången. Men då hoppas jag att segern redan är säkrad. 8)
Inte ens i en division längre ner ser jag något guldhopp men väl ren och äkta glädje och kärlek. Hjältar I Framtiden, de du..
Morbida Fisande Foster kan väl inte va nåt.. Fast, jag tror och hoppas att vinsten hamnar där.
Nu skall inte västra sidan få attacker av hybris. Elfsborg har gjort det bra, men jag kan inte för mitt liv begripa varför man spelar på konstgräs. Kan klåparna till vaktmästare på Borås Arena inte sköta en riktig äkta gräsmatta? Urdåligt!!
Jag har tre skånska söner och dom låter lika sura på konstgräs som Berralund.
"Jädla konstgräs och Elfsborg är ju skitdåliga och ändå vinner dom"
Nää, då är det bättre att vara en godmodig hammarbyare som gläds över att laget finns, att man spelar en kul fotboll och att man har förbaskat trevliga supporterkamrater.
Jag var sååå lycklig när jag var i Sthlm i helgen och såg alla fina grön/vita halsdukar på Götgatan. Sir One blev varm om hjärtat.
Tänk att gå omkring i en sotsvart halsduk! FYYY!
Den svarta färgen får mig att tänka på en viss politisk riktning som satt vid makten i Europa för inte allt för länge sen.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.