Fotbollsallsvenskan 2012

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"ledarn " sa:
Jag är inte Ajkare.... Men gick det inte "lite" sämre för Real Götlaborg ? :laugh:

Om vi nu ska ha "galghumor alltså !!

Hammarby är "mitt" lag om ni undrar.....

;D ;D ;D
Var tvungen att skriva detta då flera är så säkra på att AIK vinner 2012 och alla har räknat bort HIF för de är för dåliga

"kjell.t " sa:
;D ;D ;D
Var tvungen att skriva detta då flera är så säkra på att AIK vinner 2012 och alla har räknat bort HIF för de är för dåliga

Det enda man kan säga om årets allsvenska är att ingen vet vilka som kommer att vinna, och att alla lag verkar kunna slå varandra. Dvs det är som vanligt, men att hoppas på sitt lag att dom ska vinna guld är väl en självklarhet för alla oavsett klubbtillhörighet. Annars kunde dom ju lika bra lägga ner hela skiten :)

Trevande start får man väl minst sagt säga. MFF fick bara 0-0 hemma mot Gefle, dåligt. Och torsk för Helsingborg. Men bättre tider skall förhoppningsvis komma redan i nästa omgång. ::)

"matteisurin " sa:
Det enda man kan säga om årets allsvenska är att ingen vet vilka som kommer att vinna, och att alla lag verkar kunna slå varandra. Dvs det är som vanligt, men att hoppas på sitt lag att dom ska vinna guld är väl en självklarhet för alla oavsett klubbtillhörighet. Annars kunde dom ju lika bra lägga ner hela skiten :)

:wai: :wai: :wai:
Vi är helt överens i detta fallet, jag har hela tiden sagt att bollen är rund, inte vem som ska vinna. Jag konstaterar bara vad som hänt, inte vem som ska vinna för det får ju tiden utvisa. Bara första spelad och många återstår så vi tar alla komentarer för vad de är ;D

"Berralund " sa:
Trevande start får man väl minst sagt säga. MFF fick bara 0-0 hemma mot Gefle, dåligt. Och torsk för Helsingborg. Men bättre tider skall förhoppningsvis komma redan i nästa omgång. ::)
Hoppet är det sista som överger människan. ;D

En förlust av GBG var inte väntat mot syrianska!!
En dålig start på säsongen av blåvitt...... :)

Lasse52
:wai:

"ledarn " sa:
Lojaliteten till Hammarby har jag !!
Har nämligen "bara" bott i Väsby knappt 3 år.
Innan bodde jag i Sundbyberg 15 år.
Blev inte "gnagare" för det heller.. :laugh: :laugh:

Född och uppvuxen i dom södra förorterna. (Huddinge)
Då blir man Hammarbyare !!
Allt annat är svek och bristande omdömme !!! :nod:

I Huddinge bor det bara en massa löst folk :D se bara på en annan, valde gnaget när det kunde blivit bajen. hujedamig ;D ;D

Vi var faktiskt ett ganska stort gäng från Huddinge som brukade gå på norra stå, för att kolla på gnaget i slutet på sjutti början på åttitalet :D

Nu har mitt kära Malmö FF kommit igång i Allsvenskan. Seger igår borta mot Djurgården bådar gott inför framtiden. Käftsmällen mot Häcken var tydligen en bra väckarklocka!! 8)

Jo han är bra och ni behöver han ;)
Som Boråsare man är så ser det ju bra ut i allsvenskan än så länge.
Bortavinst mot Malmö på Torsdag så ser det ännu bättre ut :)

Det var väldigt tyst i den här tråden ! :eek: beror det på att det går dåligt för våra favoritlag, eller är det för att det är väldigt få om ens någon som håller på Elfsborg ? ???

Omstart av Allsvenskan, och vilken omstart sen. Jag förstår inte varför alla AIK:are är så tysta hehe! 8)

Vilken utskåpning dom åkte på i Malmö, hemmaseger med 4-0 talar sitt tydliga språk. Klasskillnad med andra ord! Och Elfsborg torskade igår. Nu har vi vittring... :laugh:

"Berralund " sa:
Omstart av Allsvenskan, och vilken omstart sen. Jag förstår inte varför alla AIK:are är så tysta hehe! 8)

Vilken utskåpning dom åkte på i Malmö, hemmaseger med 4-0 talar sitt tydliga språk. Klasskillnad med andra ord! Och Elfsborg torskade igår. Nu har vi vittring... :laugh:

Inte är vi tysta, men visst undrar man vad i helvete dom sysslade med nere i skåne.
Men många omgångar återstår,så varför titta i backspegeln när man ska blicka framåt.

"matteisurin " sa:
Inte är vi tysta, men visst undrar man vad i [¤#@@¤%] dom sysslade med nere i skåne.
Men många omgångar återstår,så varför titta i backspegeln när man ska blicka framåt.

Titta framåt - det är ju precis det jag gör!! ;D ;D ;D

"legolas " sa:
I Göteborg så håller vi på:

1. Någon av våra egna göteborgska lag
2. Annars IF Elfsborg
3. Nåt värmlandslag
4. Nåt smålandslag
5. Nåt Norrlandslag
6. Nåt lag ifrån Europa
7. Nåt lag ifrån Afrika
8. Nåt lag ifrån Ryssland
9. Nått lag ifrån Skåne