Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Sådär ja! Där vann MFF borta mot Gefle med 2-0. All press på Elfsborg i morgon, matchen mot Djurgården behöver kanske inte spelas dock. DIF har ju abonnerat på 1-1 resultat i år, så resultatet i morgon är väl förutbestämt. 8)
På söndag kl 16:00 smäller det. Då skall pappa och son in till Swedbank Arena i Malmö och se på när MFF spöar skiten ur Häcken. Det blir inte roligt att vara göteborgare då. 8)
På söndag kl 16:00 smäller det. Då skall pappa och son in till Swedbank Arena i Malmö och se på när MFF spöar skiten ur Häcken. Det blir inte roligt att vara göteborgare då. 8)
Så är det snart dags att bege sig till Malmö och Swedbank Arena för att titta på Malmö FF - Häcken. Vädret är för tillfället perfekt för fotboll så jag hoppas på en stor hemmaseger och mycket publik. 8)
Så är det snart dags att bege sig till Malmö och Swedbank Arena för att titta på Malmö FF - Häcken. Vädret är för tillfället perfekt för fotboll så jag hoppas på en stor hemmaseger och mycket publik. 8)
Läget är fortfarande mycket ovisst tycker jag. Elfsborg först och sedan Häcken, AIK och MFF inom tre poäng bakom. Enormt spännande, vem som helst kan vinna. Men visst är den roligt när det är på detta viset, det är ju skittråkigt när allt är avgjort långt tidigare.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.