Fråga

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
S

SLU.

Gäst
Jag har nu chattat med en kvinna från Köpenhamn ett tag hon vill att vi ska träffas på riktigt.
Hon vill att jag ska ta tåget till Köpenhamn sen vill hon att jag ska ta en taxi till en restaurang som heter (((nemoland))) vet någon vad det är för en restaurang? Hon säger att jag får ha valfri klädsel.
Ska jag åka dit eller spara pengarna till min ev. tilltänkta i fillipinerna?
Köpenhamn är ju närmare och jag får ju även närmare till mamma om något skulle hända henne.
Fillipinerna och Thailand finns ju kvar, likaså tjejerna som jag skypar med.

Du är ju psykolytiker och behöver väl inte fråga sånt här. Har du gått å blivit ett troll?

Å förlåt mig SLU.
Jag tycker att du ska satsa på Danmark så du har nära till mamma..

Nemoland Christiana ja det är upp till dig, men inget jag kan rekommendera .
Men lycka till .

för att återgå till trådstarten och hans inställning till kvinnor så förfasas man ju
när man läser vad han skriver.... Inte är han på riktigt eller??

Får väl hoppas han inte är på riktigt för isåfall hade han nog platsat bättre i ett vadderat rum än i pojkrummet hos mamma. Men det är väl som dom säger går troll i karaktären, skriver på ett liknande sätt. Såg att vissa skrev lunkan innan men ser man hur den lunkan skrev ser man ju att det inte är samma person.

"SLU. " sa:
Jag har nu chattat med en kvinna från Köpenhamn ett tag hon vill att vi ska träffas på riktigt.
Hon vill att jag ska ta tåget till Köpenhamn sen vill hon att jag ska ta en taxi till en restaurang som heter (((nemoland))) vet någon vad det är för en restaurang? Hon säger att jag får ha valfri klädsel.
Ska jag åka dit eller spara pengarna till min ev. tilltänkta i fillipinerna?
Köpenhamn är ju närmare och jag får ju även närmare till mamma om något skulle hända henne.
Fillipinerna och Thailand finns ju kvar, likaså tjejerna som jag skypar med.

Jag tycker du ska prata med någon som står dig nära, kanske din mamma ? Har du någon nära vän, då kan du anförtro dig åt vännen.
Eftersträva enkelhet i dina kontakter med människor/kvinnor, - när man krånglar till det blir det bara mer salt i såren...!
Lycka till!

Mvh Hans S.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
20 K
magnusjansson
M