Gaztons lilla bildtråd

.

image.jpg

Ja den frukosten ser ju hälsosam och näringsriktig ut. Nu står du dig till flygvapen.

Ha en bra resa, väntar redan på bilder. :nod:

Äh, onödigt att resa iväg på semester.

Inte alls något som en själv har lust till, nu när vädret är så bra som det bara kan bli.
Jag känner dessutom att jag har jobbat allt för lite i år och skulle helst bara ha lust att befinna mig på något jobb.

Semester!?!
-Onödigt skit

Håller med dig fullständigt ruskprick. Längtade hem direkt när jag landat... 30+ samt alldeles för billiga öl OCH sand i skorna, vem fan behöver det? Nä,tacka vet jAg ett par riktiga arbetsskor ,fasta rutiner och grådaskigt väder och ostmackor till frukost ;)

image.jpg

Första gången de fick göra en banana milkshake med vodka .. Det brukar sprida munterhet bland personalen, även denna gång. De frågade flera gånger im jag verkligen ville ha vodka i shaken

image.jpg

"Gazton " sa:
Första gången de fick göra en banana milkshake med vodka .. Det brukar sprida munterhet bland personalen, även denna gång. De frågade flera gånger im jag verkligen ville ha vodka i shaken

Det lät riktigt gött det får jag nog testa när jag kommer hem.

Igår natt vart det en jävla smäll en full ryss körde rätt in i en bil som kördes av en thai .
Detta hände ca 50 meter från där vi bor.

image.jpg

Liknande trådar

A
Svar
206
Visningar
21 K
Anonym
A

Tillbaka
Topp