Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Inte alls något som en själv har lust till, nu när vädret är så bra som det bara kan bli.
Jag känner dessutom att jag har jobbat allt för lite i år och skulle helst bara ha lust att befinna mig på något jobb.
Håller med dig fullständigt ruskprick. Längtade hem direkt när jag landat... 30+ samt alldeles för billiga öl OCH sand i skorna, vem fan behöver det? Nä,tacka vet jAg ett par riktiga arbetsskor ,fasta rutiner och grådaskigt väder och ostmackor till frukost
Första gången de fick göra en banana milkshake med vodka .. Det brukar sprida munterhet bland personalen, även denna gång. De frågade flera gånger im jag verkligen ville ha vodka i shaken
Första gången de fick göra en banana milkshake med vodka .. Det brukar sprida munterhet bland personalen, även denna gång. De frågade flera gånger im jag verkligen ville ha vodka i shaken
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.