Gaztons lilla bildtråd

Den krämen är bra, vi använder samma. Men det där om myror tål att kollas upp, har faktiskt inte tänkt på det tidigare. Frugan tror också att det kan vara någon knottliknande insekt som även biter på dagen.

.

image.jpg

Thaitjej som gör världens godaste kycklingkebab. Gift med svenske "Palle" .
Jobbar i enorm hetta varje kväll, drar in enorma summor

image.jpg

Jag är för lat för att läsa bakåt i tråden men nog är väl bilderna från Khao Lak? Det är tydligen dit man skall åka om man vill till havet av dina bilder att döma. Ser ju bara för gott ut, jag har för mig att det går direktflyg från Udon Thani till Phuket.

"Berralund " sa:
Jag är för lat för att läsa bakåt i tråden men nog är väl bilderna från Khao Lak? Det är tydligen dit man skall åka om man vill till havet av dina bilder att döma. Ser ju bara för gott ut, jag har för mig att det går direktflyg från Udon Thani till Phuket.
Också för lat men fick för mig de skulle till Phuket också. Aha direktflyg Phuket tull Udon måste kollas upp ...

Denna bilden tog jag i onsdags kväll när jag kom till Landvetter, jag var ledig i torsdags och på fredagen jobbade jag. På kvällen var det julfest ute i High chapparall med jobbet. Igår och idag har jag bara tagit det lugnt för i morgon är det dags att jobba igen.

Ha det gott där borta i värmen Gaz.

image.jpg

"Janne " sa:
Hon litar på sin man, eller han litar på henne. ;)

Visst ar det kul !!! ;D ;D

Myggmede i Thailand ar mycket giftigt vanligtrsvis ..
Anvand i stallet den grona massagesalvan , funkar grymt bra och lange ,samt lindrar andra akommor ........

bara ett tips , ett bra tips ....

Hemfärd väntar från mitt lilla by-paradis där solstolar och parasoller som man kan nyttja helt gratis fortfarande är orört.
Där man ännu kan njuta av hav,mat och god dricka utan att behöva trängas med massa turister.....

Där kocken med familj alltjämt bor och lever på stranden...

Där menyerna ännu inte är översatta på ryska... Där ett leende och ett tack-för-god-mat betyder mer än 20 bath i dricks.....

Där man måste veta hur man ska köra på den 3 km långa slingriga grusvägen för att hitta just hit, till mitt paradis...

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Liknande trådar

A
Svar
206
Visningar
20 K
Anonym
A

Tillbaka