Gott Nytt År

uptoyou

Aktiv medlem
Gott Nytt År alla ThaiSnackare oavsett var i världen ni är.

1767188811939.webp

Smällt lite, inte köpt så mycket för visste ju inte vad som gällde idag, är ju uppväxt med sprang och kasta 1 öres och kinapuffar på varann.
Sa till farsan idag, har ett minne från barndommen.
Står i blå staden hisings-backa och ni skålat i champagn du tänder en kina och kastar tändaren 55555.

20251231_231053.webp

Smällt lite, inte köpt så mycket för visste ju inte vad som gällde idag, är ju uppväxt med sprang och kasta 1 öres och kinapuffar på varann.
Står i blå staden hisings-backa och ni skålat i champagn du tänder en kina och kastar tändaren 55555.

20251231_231053.webp
Den jag gifte mej 2 ggr på samma år väckte mej för 10 min sen och jag sa gott nytt år, nä inte än du får vänta lite, det blir varm macka och röd "champange" i år. Så gott nytt år på er alla Thai snackare

Den jag gifte mej 2 ggr på samma år väckte mej för 10 min sen och jag sa gott nytt år, nä inte än du får vänta lite, det blir varm macka och röd "champange" i år. Så gott nytt år på er alla Thai snackare
Vi har skjutit fyrkerier, det var jag och yngste sonen köpte idag, smällt av fyrverkeripack, mest äldste sonen som gjorde för han tyckte var skitkul, men även yngste fick tända på några.
Sen kom in i huset så öppna farsan och styvmor champagne och fick ett glas.
Får se om påverkar blodtrycket.
Innan det har vi ätit middag tillagad av mig, köpte 1,5kg lövbiff för det dom ville ha, gjort potatisgratäng och lag pommes i ugnen ifall att.
Skivat sallad och grönsaker.

Vad har du gjort!?

Det visar väl mer på att du haft ett sorgligt nyår tyvvär.
Här inget fancy men ungarna tyckte va skitkul efter alla somna till Axel-F.
Först to tired, so fucking cold dad all fire work.
Sen så jäkla kul, yngste ville ju bara sova när jag väckte han sen blev det fart när det börja smälla.
Sen kan man stå som en boa och skriva att allt jag skriver är lögn, därför jag lägger in så mycket bilder, svårt att bestrida ett foto.
Än sålänge..
Har aldrig ljugit eller hittat på i forumet, livet har up and down.
Jag skriver om down and up inget skryt och håller inte käft.

Tror heller inte att jag har druckit mer alkodrycker än andra idag, dock vet jag att räcker med en bärs så låter jag som en tjöthöna på forumet.
Vid nyårsmiddagen hemma, normalt samtal, farsan frågar var gör du med tel, inget, käftar med er på forumet.
Är ju inte precis att jag beter mig hemma som när käftar med eller värre gällande käfta i forumvärlden.
Är typ precis som ni andra är.

20251231_231053.webp
Jag hade tänd min kina när en kompis bad mig tända hans kina och jag tände hans och min small i handen, blev rejält öm i fingrarna :laugh2: :rolleyes:

555 fick nyårshälslning från ene matrosen förstod inte mycke mer än mine kopplinger höll men grannens rök på hembryggda gott nytt år.
Ljudhälsning.

Gott nytt år från oss.
Blev en lugn nyårsafton, gick ut och åt vid 18 tiden och var hemma kl 20.
Massor av ställen körde live musik i närheten men inget som passar oss bland okända thai.

20251231_182117.webp

Somnade vid 22 och vaknade innan fyrverkerier startade.
Inte något märkvärdigt att se från balkongen.
Sen en god sömn och utvilad på nya året.

Gott nytt år från oss.
Blev en lugn nyårsafton, gick ut och åt vid 18 tiden och var hemma kl 20.
Massor av ställen körde live musik i närheten men inget som passar oss bland okända thai.

20251231_182117.webp

Somnade vid 22 och vaknade innan fyrverkerier startade.
Inte något märkvärdigt att se från balkongen.
Sen en god sömn och utvilad på nya året.
Mysigt, det blin't bättre än man gör sig:thumbsup:. Raketer har gov förbjudit här uppe p.g.a. rådande läget men barnen har smällt kina puffar vilket har accepteras:). Raketet har grann landet stått för så det räck:(.

Liknande trådar

B
Svar
0
Visningar
1 K
Boonruam Karlsson
B
W
Svar
32
Visningar