Hej tack för alla svar så här blev planerna för vår resa med min familj 5st

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Detta är vår blogg som jag tänkte skriva på

http://resa2007.blogspot.com/

Ser ni saker som är felaktiga säg gärna till. Jag har plockat en hel del från olika forum så källorna är inte alltid tillförlitliga :)

kommer ni på ytterligare tips.. maila mig gärna Och en en gång tack för all hjälp. :D
 
Tack för informationen och en mycket informativ logg, du har verkligen lyckats täcka upp en hel del! Du vet väl att du på Reseforumet kan, i befintlig tråd, även där lägga upp bilder från resan. Typiskt även du kallas för Jonte, det har även jag gjorts i snart 50 år :). En del har redan förväxlat oss lite sen tidigare här på forumet trots att jag har annat användarnamn här ;D Stämmer det från bloggen att AirAsia endast trafikerar Suvarnabhumi i Bangkok? Hört rykten att de var på väg till Don Muang oxå. Ha en fortsatt trevlig resa.
 
Undrar vad som fick dem att ändra sig. När jag var där i februari så var AirAsia den som verkade hetast att trafikera Don Muang igen.
 
Tack thaibempa! Vad som sades tidigare vara en av anledningarna var de stora problemen på nya flygplatsen. Hörde ej det berodde pga ekonomisk anledning. Men jag tycker det är väldigt bra då det kan vara väldigt jobbigt att åka mellan de båda flygplatserna. Dessutom är det lätt att det blir fel på connections flights, och att alltid behöva kolla var det landar och avgår från.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

C
Svar
0
Visningar
950
chokchai
C
A
Svar
1
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
12
Visningar
2 K
A
A
Svar
5
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
2
Visningar
2 K
Phirawan
P
A
Svar
7
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
1 K
A
A
Svar
3
Visningar
2 K
A
A
  • Låst
Hej
Svar
4
Visningar
2 K
Bergamot
B
A
Svar
1
Visningar
2 K
Shaowpanyaa
S
A
Svar
4
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
1 K
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
29
Visningar
5 K
Anonymius
A
W
Svar
15
Visningar
3 K
L
L
Svar
1
Visningar
1 K
glimten66
G
 
Tillbaka
Topp