Hockeysäsongen 2023 - 2024

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Dom där jävla kanadensarna eller om dom är amerikaner. Copacka och gänget.

Utan dom vore Brynäs ingenting.

Dom har en jävla förmåga att få in pucken i mål.

Brynäs hittade segerreceptet i andra perioden, Långa puckar på Bengt.

Synd att Karlskoga inte kunde vinna första matchen Nu tror jag tyvärr Brynäs tar hem semin.

BTT
Fan Karlsskoga har ett par Einar och en Tjeck :)

Så ska det se ut och vara.

Screenshot_20240403-213259~2.png

Brynäs visar var skåpet ska stå!

Två av två spelade hemmåt till Brynäs favör, nu, flyttar vi till BIK Karlskogas hemmaplan och två matcher hos dem och deras publikstöd, vi får se om vårt spel är åt rätt håll för SHL spel...

@JBK.Ltd.

Är väl bara att gratulera Brynäs till finalplatsen i allsvenskan.

Brynäs och Mike Copaka som har en näsa för målet som sällan skådats.

BTT

Det blir intressanta semifinaler i SHL. Mitt stalltips är en finalserie mellan Växjö och Skellefteå men det är ovisst, dom onämnbara har överraskat tidigare. Hoppas bara att Växjö inte tar hem guldet återigen i år.

Fick ett gott skratt nu på morgonen:laugh2: :laugh2: Efter 2 sekunder var bråket igång mellan Rangers och Devils, 8 spelare blev utvisade resten av matchen
20240404_061005.jpg

"Ding tong!" Americans...
I'm bigger than you, NO!!, i'm bigger than you, NO! You're not going to win, why not, because i'm bigger than you?!?
Go put a stick up your butt, and you're a jackass!! So are you too!
My dad can beat your dad, that can my mom do to your dad also, beat him up!

Typisk Amerikansk attityd, när de inte kan se att de inte får eller är på toppen av situationen/er...

@JBK.Ltd. :laugh:

Imorgon fredag är det dags för match tre, mellan Brynäs och Karlskoga.
Vi får väl se om BTTs aningar slår igenom, men önskvärt är att Brynäs börjar med att stänga dörren för Karlskoga, åtminstone göra det svårare för dem att avancera och har personligen inget som helst emot om det skulle bli sju spelade matcher för att avgöra vem som går vidare...

@JBK.Ltd.

Imorgon fredag är det dags för match tre, mellan Brynäs och Karlskoga.
Vi får väl se om BTTs aningar slår igenom, men önskvärt är att Brynäs börjar med att stänga dörren för Karlskoga, åtminstone göra det svårare för dem att avancera och har personligen inget som helst emot om det skulle bli sju spelade matcher för att avgöra vem som går vidare...

@JBK.Ltd.

Skulle det bli en sjunde och avgörande match i Gävle så lär du nog pissa i byxorna av nervositet.

BTT

Har ju följt Karlskoga nu i sju år och vet att dom kommer att kämpa in i kaklet. Ger sig aldrig.

Nu har nobelhallen dessutom utökats så man tar in 5000 åskådare så drag lär det bli.

Även Brynäs supportersektion är slutsåld såg jag.

Själv ska jag se matchen på söndag.

BTT

Och ikväll börjar semifinalserien mellan Växjö och dom onämnbara. Jag är kluven, Växjö har vunnit tillräckligt samtidigt som jag gillar överraskningar. Så innerst inne håller jag nog lite på Ängelholm i alla fall.

Och ikväll börjar semifinalserien mellan Växjö och dom onämnbara. Jag är kluven, Växjö har vunnit tillräckligt samtidigt som jag gillar överraskningar. Så innerst inne håller jag nog lite på Ängelholm i alla fall.
Skåne mot småland då håller jag på småland. Dacke räddade Sverige från dansken så heja på Vaxsjö :thumbsup:

Skåne mot småland då håller jag på småland. Dacke räddade Sverige från dansken så heja på Vaxsjö :thumbsup:

Nils Dacke!

Va inte han blekingbo?

Nej tar tillbaka det. Han föddes i vissefjärda socken i Småland. Dog i Torsås Kalmar län.

Småländsk bonde och upprorsledare.

Om han räddade Sverige från dansken låter jag vara outalat. Han gjorde i alla fall uppror mot Gustav Vasas skattetryck på dom småländska bönderna.

Va nu detta har med ishockey att göra.

BTT

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp