Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Dags att damma av tråden igen nu när det vankas finalmatcher mellan Lökarna och Skellefteå. Så dags att ta plats i soffan. Jag är egentligen ganska neutral men håller nog ändå på SAIK om jag måste. Dom har känts stabilare sett över hela säsongen trots att Växjö vann serien.
Dags att damma av tråden igen nu när det vankas finalmatcher mellan Lökarna och Skellefteå. Så dags att ta plats i soffan. Jag är egentligen ganska neutral men håller nog ändå på SAIK om jag måste. Dom har känts stabilare sett över hela säsongen trots att Växjö vann serien.
Var och kollade på Karlskoga mot Brynäs igår och även om tidiga träningsmatcher inte säger så mycket så kan jag konstatera att brynäs inte kommer att få en enkel resa tillbaka till SHL.
Man har Björklöven, Djurgården och ett storsatsande AIK plus ett starkt Karlskoga att tampas med.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.