Hockeysäsongen 2023 - 2024

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har värmt upp tableten för bevakning av kvällens drabbning mellan Linköping och Redhawks. 3 poäng hade suttit fint. På lördag skall jag och grabbarna se Redhawks mot Luleå som jag hoppas vinner över dom onämnbara ikväll.

1 - 3 efter första perioden, smakstart. Synd att Linköping fick in ett mål i powerplay med 43 sek kvar.

Brynäs på lördag kl. 18:00 och vi möter VVIK(Västerviks IK), borde inte vara något större hinder, men ingen glädje förrän resultatet i hand...

@JBK.Ltd.

Tabellen för tillfället.

Screenshot_20231005-202141~2.png

Redhawks får väl harva i den serien nästa säsong om man spelar lika uselt som i andra och hittills i tredje idag. :'(

Aaa?!
Nu är jag med i festen, tyckte först herrn svamla en aning.

Screenshot_20231005-210746~2.png

Ser inte så bra ut för Redhawks, nu förstår jag din uppgivenhet @Berralund.
Rätt sida om linjen, men ändå inte, du får glädjas över att ni är före Rögle & HV71(vilka hatas till fullo)...

@JBK.Ltd.

Senast ändrad:
Total kollaps i andra. 3-3 efter 4 minuter. Man blir jävligt trött!

Den kollapsen påminner om Degerfors hjärnsläpp i förra matchen mot Sirius.

Har aldrig sett nåt liknanade.

Det jag minns är Malmö if på 80 talet i en match mot Rögle på isstadion i Malmö. Mif ledde med 6-0 inför sista perioden men sen gjorde Rögle 7 mål i sista perioden.

Bröderna Elvenes hade lekstuga med malmös försvar.

Percy var på läktaren minns jag och han försvann snabbt ut efter slutsignalen.

Det var då Rögleklacken skanderade Percy har en liten k*k.

BTT

Senast redigerad av en moderator:
Idag är det dags att besöka Arenan igen när Luleå kommer på besök. Har inga större förhoppningar om poäng efter debaclet i förrgår men får väl hoppas på ett mirakel.

Idag är det dags att besöka Arenan igen när Luleå kommer på besök. Har inga större förhoppningar om poäng efter debaclet i förrgår men får väl hoppas på ett mirakel.

Du har mer att glädja dig över än vad jag har.

Karlskoga har 5 raka förluster i allsvenskan nu och om Malmö har svårt att få in pucken så är det inget mot Karlskoga.

Igår sköt man 40 skott mot Nybros målvakt och gjorde ett mål.

Dom flesta skotten träffade inte ens målet.

BTT

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp