Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ibland går det vinna trots ganska dåligt spel!
Lyckades se sista 10 minuterna.
Får se om pucken studsar rätt mot det andra laget från Skåne på lördag, dom lär vara duktigt revanschsugna efter dagens genomklappning mot Skellefteå.
Jag tycker Redhawks förtjänade att förlora. Slarv och darrigt målvaktsspel ställer till det och det gäller att vara fullt påkopplade från början av perioderna. Men dom onämnbaras genomklappning på hemmais är värre. Där ledde man med 3-0 och torskade med 3-6 mot Skellefteå. En 3-0 ledning efter en period i hockey är livsfarligt.
Från 70 kr ståplats till 400 på mittsektion. Barn upp till 12 kan följa med vuxen (199 kr) på familjeläktaren för 20 kr. Ca 3000 säsongskort är sålda vad jag vet men alla kommer inte. Igår var knappt 5200 biljetter sålda.
Jag tycker Redhawks förtjänade att förlora. Slarv och darrigt målvaktsspel ställer till det och det gäller att vara fullt påkopplade från början av perioderna. Men dom onämnbaras genomklappning på hemmais är värre. Där ledde man med 3-0 och torskade med 3-6 mot Skellefteå. En 3-0 ledning efter en period i hockey är livsfarligt.
Från 70 kr ståplats till 400 på mittsektion. Barn upp till 12 kan följa med vuxen (199 kr) på familjeläktaren för 20 kr. Ca 3000 säsongskort är sålda vad jag vet men alla kommer inte. Igår var knappt 5200 biljetter sålda.
Nu har jag faktiskt unnat mig en stänkare efter att Redhawks förnedrade HV71 i Jönköping. Efter en svag första period satte man igång på riktigt och det hela slutade med 0-8. Det blev alltså en överraskande trevlig eftermiddag i Tv-soffan. Det blir nog ett tränarbyte omgående i HV, men Monte'n får gärna vara kvar till tisdag.
Nu har jag faktiskt unnat mig en stänkare efter att Redhawks förnedrade HV71 i Jönköping. Efter en svag första period satte man igång på riktigt och det hela slutade med 0-8. Det blev alltså en överraskande trevlig eftermiddag i Tv-soffan. Det blir nog ett tränarbyte omgående i HV, men Monte'n får gärna vara kvar till tisdag.
Då man inte gjort många knop i dag så blev det att kolla på matchen , Blev förvånad hur enkelt Malmö tog kommandot att gå upp till anfall är HV71 så dåliga eller Malmö bra , Ja ja får se framöver . Kompisen som har årskort ville bjuda med mig på nästa får se hur agendan tillåter ...
Då man inte gjort många knop i dag så blev det att kolla på matchen , Blev förvånad hur enkelt Malmö tog kommandot att gå upp till anfall är HV71 så dåliga eller Malmö bra , Ja ja får se framöver . Kompisen som har årskort ville bjuda med mig på nästa får se hur agendan tillåter ...
Monten fick sparken igår som väntat av HV71. Johan Lindbom tar över. Hoppas att dom inte hinner bli drastiskt bättre tills imorgon men ett tränarbyte har ofta sådana effekter. Det kommer att bli en spännande tillställning.
En inte helt otippad sak är att Brynäs kommer göra om konststycket ifrån 1995-1996 och avancera tillbaka till elitserien som vinnare utav allsvenskan... Det var en riktig märklig säsong då Brynäs i mitten av säsongen låg sist och tvingades ner till allsvenskan och sedan vann alla matcher och avancerade upp i elitserien igenom jag minns det hela korrekt.
Någon annan som kommer ihåg den säsongen och gör samma spaning?
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.