Hockeysäsongen 2023 - 2024

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Finns inga highlights! :'(

@Berralund

Bara se bilderna från matchen :
1. Öppet mål bakåt!
2. Som yra höns just blivit utsläppta från hönsgården...
3. Till och med jag som inte ens har en anknytning till laget, får kalla kåren över ryggen!

Det verkar lite som att lag som varit i topp i SHL, måste få rasa ner och känna på och komma i kontakt med sina rötter igen...

Gäller för Brynäs också, inga undantag!
@JBK.Ltd.

Det är vila fram till mitten av veckan för Brynäs.

Ons. 17:e Hemma.
Brynäs IF - Västerås IK

Fre. 19:e Hälsar på.
SSK - Brynäs IF

Sön. 21:a Hemma.
Brynäs IF - Nybro Vikings IF

Kommande vecka blir tillräckligt stressig, match varannan dag start på onsdag och flera stycken poäng om vi hämtar hem alla.
Det börjar med hemmamatch och möte med Västerås, vila i 24tim., sen åker vi till Scaniarinken och stämmer träff med Södertälje, sen hem och vila 24tim. för att ta emot Nybro Vikings.
Så som jag ser det två lätta och en svår, men som vanligt inga typer eller tecken av att ta ut segern i förskott kan sluta hursomhelst...

Må spelgudarna dela med sig av lycka!
@JBK.Ltd.

Fram till matchen i kväll mellan Brynäs & Västerås, så blir det "Väntans Tider" med andra ord sk-t tråkigt med tanke på dagens vlädersituation!!

@JBK.Ltd.

Screenshot_20240117-231712~2.png

Och vad tusan hakar hände här då och på hemmaplan också!?.

Ett medelmåttigt Brynäs som antagligen trodde att det var en lätt hemmamatch eller så blev det bara en transportsträcka fram till fredags mötet med sörlänningarna, de där SSK:rna...

@JBK.Ltd.

Senast ändrad:
Ikväll är det ångestmöte i Jönköping som gäller, en seger där kan skapa lite lugn. Nu får vi tillbaka några ordinarie forwards så det ljusnar lite på skade- och sjukdomsfronten. Och på lördag är det Hockeyns dag i Arenan med insamling till "Min Stora Dag" när Luleå kommer på besök.

Screenshot_20240117-231712~2.png

Och vad tusan hakar hände här då och på hemmaplan också!?.

Ett medelmåttigt Brynäs som antagligen trodde att det var en lätt hemmamatch eller så blev det bara en transportsträcka fram till fredags mötet med sörlänningarna, de där SSK:rna...

@JBK.Ltd.

Detta besök hos Sörlänningarna(SSK) gick över förväntan och nästan lekande lätt!

Screenshot_20240119-220000~2.png

Nu är det till en snabbvila för på söndag har vi match igen...

@JBK.Ltd.
En gång Brynäs alltid Brynäs!

Det gick ju åt he... i torsdags mot HV71, mörkret lägger sig alltmer. Skador och sjukdomar ställer till det rejält. Idag skall jag och lilleman till Arenan där Luleå gästar. Även om några forwards har tillfrisknat så har jag inga större förhoppningar om poäng. Men skam den som ger sig, det gör jag aldrig!

Det gick ju åt he... i torsdags mot HV71, mörkret lägger sig alltmer. Skador och sjukdomar ställer till det rejält. Idag skall jag och lilleman till Arenan där Luleå gästar. Även om några forwards har tillfrisknat så har jag inga större förhoppningar om poäng. Men skam den som ger sig, det gör jag aldrig!
Det hårdnar i bottenstriden.Skall det bli Malmö och HV som gör upp om en plats i hockeyns finrum?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp