Hur bor ni CM:are?

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Hur bor ni kära medlemmar i ChaiMai? Villa, hyresrätt, bostadsrätt ja hur?

Själva bor vi i ett bostadsrättsradhus på 4 rum o kök, 108 kvm. Vi har en liten trädgårdstäppa med lite gräs och blomsterrabatter samt en veranda för sköna grillkvällar när den tiden kommer.

I Thailand har vi vårt hus i frugans hemby.
 
Jag bor i ett hus från-40 talet, med stor trädgård.
Jag bor i ett samhälle men i utkanten så jag har mest fabriker i närheten.
Det betyder att en massa lastbilar åker förbi på vardagarna (när jag jobbar) men helgerna är det lika lugnt som på landet.
 
En jävligt tråkig lägenhet på 60 sketna kvadrat. Lyhörd, nedgången, hyresvärden bor under mig, och hatar mig och min musik. ;)

Snart går förhoppningsvis flytten till en närbelägen ort, där mina barn bor tidvis.
 
Villa med mälaren utanför fönstret. Mitt i ödemarken. 2mil till närmaste affär.
Har en stor ca 350kvm industrilokal där jag inrett 3 st läg som vi hyr ut 2 av den 3'e är vårt gästrum. Gränsar till svampskogen.
Rolf
 
Bostadsrätt i sthlm 70 kvadrat med balkong 1min promenad till mitt jobb, frugan har 15 min med cykel till sitt. Sen har vi ett vinterbonat litet sommarhus där vi tillbringar mesta tiden på sommaren och även en del tid höst och förvinter därifrån tar det 30min in till jobbet men med bil.
 
Friköpt radhus, 5 r.o.k i Sverige
Hus 5 r.o.k i Thailand
I Norge varierar det, allt från villor till lägenheter och plattformar.
Plattform var dock längesedan och just nu så är det baracker. Det låter värre än det är med barack.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

A
Svar
3
Visningar
2 K
A
 
Tillbaka
Topp