Hur mycket kontanter i Thbt får enligt lagen föras ut från Thailand

Jag skrev väl rätt tydligt.
Vem vill föra över till okända om han skulle tex växla med någon här?
Då vill man nog ha den personen jämter sig tills överföringen är klar.
Iallafall hade jag velat det helst när det gäller större summor med.
Finns väl inga okända här;)idel gottstältare med penningbekymmer:p

När vi byggde blev det lite pengar över, va inga problem att skicka tillbaka från Frugans konto. Men mitt thai konto gick det inte ifrån. Vart en del papper att fylla i, så förde över till Frugans, från hennes till vårt svenska.

När vi byggde blev det lite pengar över, va inga problem att skicka tillbaka från Frugans konto. Men mitt thai konto gick det inte ifrån. Vart en del papper att fylla i, så förde över till Frugans, från hennes till vårt svenska.

Pengar över?! Hur bar du dig åt då? 555555

Jag har skickat och det var papper att fylla i men så jobbigt är det inte.
Har man WP kan man även få så att man kan skicka via internetbank, utan WP inte, då måste man fylla i papper innan var pengarna kommer ifrån och vad dom skall användas till.
Det var vad banken sa när jag var och frågade här i Pattaya på Kasikorn.

Så skall han skicka är det ju bara att göra som du, låta frugan göra det, som du gjorde ;)

Jag har skickat och det var papper att fylla i men så jobbigt är det inte.
Har man WP kan man även få så att man kan skicka via internetbank, utan WP inte, då måste man fylla i papper innan var pengarna kommer ifrån och vad dom skall användas till.
Det var vad banken sa när jag var och frågade här i Pattaya på Kasikorn.

Så skall han skicka är det ju bara att göra som du, låta frugan göra det, som du gjorde ;)
Allt klart på fredag , Och passerar inte i närheten av Sverige

Nog för att staten är duktiga på att plocka skatt, men våra sparpengar, och vinster på fastighetsförsäljning som vi gjort rätt för oss, kommer dom aldrig åt:cool:
Kan väl säga att mitt samvete när det gäller Svenska staten är vääldigt rymligt ,, Fy fn för Svenska regeringen samt deras hycklande politiker

Kan väl säga att mitt samvete när det gäller Svenska staten är vääldigt rymligt ,, Fy fn för Svenska regeringen samt deras hycklande politiker

Ja förtroendet för politiker och regering sjunker väl dagligen...

Jag är ärligt talad glad att våra idioter till ministrar och regering inte har fått för sig att reta upp Thailand än. Den dagen våra ministrar upptäcker att Thailand är ett land och inte bara en annons i Apollos senaste reklamkampanj finns nog risken att det kommer uttalanden som inte faller i god jord.

Då kommer den stora frågan vart skall @Joker flytta för att få ro i sin rastlösa själ:) Sverige å Thailand är ju sågade vid fotknölarna.
Nä, jag tror du skulle åkt ett par månader till Syrien;)är säker på efter det, att du nöjer dig gott med th å sve:p

Ja förtroendet för politiker och regering sjunker väl dagligen...

Jag är ärligt talad glad att våra idioter till ministrar och regering inte har fått för sig att reta upp Thailand än. Den dagen våra ministrar upptäcker att Thailand är ett land och inte bara en annons i Apollos senaste reklamkampanj finns nog risken att det kommer uttalanden som inte faller i god jord.
Tipsa inte dom stollarna nu, vem vet vi har kanske politiker bland våra medlemmar?? :eek:

Liknande trådar

G
Svar
19
Visningar
4 K
Anonym
A

Tillbaka
Topp