Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Utlänningar rättslösa i Thailand och är ej lika inför thailändska lagen samt saknar alla rättigheter
Dom försökte få mitt pass i original när jag skulle hyra bike i Phuket 2013 , ALDRIG svarade jag , vilken Farang lämnar ifrån sig sitt pass , måste vara en riktig dårfink , utan pass är man körd i Thailand ..
Jag har inte märkt någon skillnad i behandlingen på Immigration när jag förnyar mitt NON IMM senast i januari utan har alltid blivit korrekt behandlad. Har aldrig blivit tillfrågad om bankkontonummer då jag använder inkomst i min ansökan. Men vill man inte uppge konto så NO have.
Stämmer vad du säger , sen kan de konfiskera tillgångar enligt eget önskemål .. Vadå UT ,Alla tuper av tillex Non immigrant O mm Spouse , retirement ja alla , Skitland ....
Om de nu staten konfiskerar bankkonton som ägs av utlänningar så behöver de knappast veta kontonummer då bankerna har registrerat passnummer för konton som ägs av utlänningar.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.