Hur mycket saknar du solstolarna? (Omröstning)

Hur mycket saknar du solstolarna?

• Jag saknar solstolarna alla dagar i veckan

Röster: 4 36.4%
  • Jag har aldrig fått sand på oönskat ställe

• Skönt att slippa eländet

• Totala väljare
    11

Grannen Olsson

Aktiv medlem
Har du fått sand där du minst önskar det och hoppas på att solstolarna och strandmaffian återvänder till Phuket eller är det bättre att det är bättre än att det är som det var? Ta chansen och delta i omröstningen och passa på att visa din finaste solstolsbild :D
solstol.jpg

image.jpg
Solstolar vill jag ha, men det behöver inte vara trångt. Detta är precis lagom till mig och mannen, sen lite öl och mat servering då är våran semester perfekt.

Jag har tyvärr ingen solstolsbild men jag lägger mig icke på ett badlakan eller en dyna direkt på sanden, då får det vara. Detta efter att jag såg ryggen på en arbetskamrat som blev svårt angripen av sandloppor. Han led av sviterna en lång tid därefter och det var ingen vacker syn.

Då går jag hellre ner och doppar mig och sätter mig sedan på en strandservering etc.

Saknar inte solstolarna då vi har dom kvar, förutom på Onsd. då är det solstolsfritt, men då försvinner också solstolsägarnas vilja att städa upp stranden på Onsd så då har man ingen lust alls att gå ner.

Saknar inte solstolarna då vi har dom kvar, förutom på Onsd. då är det solstolsfritt, men då försvinner också solstolsägarnas vilja att städa upp stranden på Onsd så då har man ingen lust alls att gå ner.
Nä, att gå ner till en skitig strand har man ingen lust att gå ner till

För 1000 baht/dag skulle dom stora stränderna kunna vara jättefina, anställ 3 pers som går fram å tillbaka och plockar skräp. Med en frivillig donation från strandbesökare skulle det tom gå med vinst. Hur svårt kan det vara..

Ser mer än gärna att våra vänner kan fortsätta i jomtien med sina stolar.
82984d47140ba577f1a92c06225c014b.jpg

877faafa0e878ba97f562a678cddb866.jpg

Skönaste stunden på dagen. När man går ner och tar en melonshake, kaffe,öl eller en bit mat.
Tyvärr vet vi alla att tjänstemän ligger bakom tillstånden.

I Bangsaen är det over 100.000 solstolar på Bangsaen Beach och Wannapha Beach och här är
det snart färdig med en å laga plats till cirka 10.000 solstolar till .
Solstolarna står här från torsdag till måndag , och så blir dom tagen bort for städning av stranden .

708143.jpg

708142.jpg

Liknande trådar

T
Svar
24
Visningar
7 K
Anonymius
A
A
Svar