Angående hustruproblemen så tog jag henne "vid hornen ", sätt dig ner så skall vi snacka nu,sade jag ... Nej varför det säger hon då !!!! Jo, du har nu att välja på att lösa dessa problem och få ett bra liv med mig , annars skiter vi i det redan från start ,dvs vi går åt var sitt håll i Thai ....Det tog skruv kan jag säga ....
Nu vet jag vad hon har för hjärnspöken , hon är 44 år har ett Svenskt medborgarskap, lätt för att få ett nytt städjobb i Sverige , i och med detta har hon en säker inkomst och försörjning , bostad kan man ju alltid få hos nån gammal falang

.. Om jag nu skickar henne i Thai så är hon rökt säger hon , varför skulle jag göra detta , jo , jag har nu gott om slantar på banken , jag har en förhållandevis bra pension ,jag är bara 62 år och ser enligt henne bra ut med en bra kropp (ser ut som en polis eller militär säger hon)konstigt då jag är en gammal militär hahaha,, detta skulle då ge vid hand att alla kvinnor vill ha mig i Thai , det tar 5 min för dig att hitta tre 25 åringar ..... jaja, sen vet ni resten , detta är det som spökat i den stackars Isaanskallen och även gjort att hon vill pressa mig för att se var jag står.Jag förklarade att börjar hon snacka som om hon vill tömma mina tillgångar ,då är det slut på allt , dessutom så har hon ingen chans till detta , det har jag sörjt för ...

Så nu är allt frid och fröjd och hon sover nu sött på mitt bröst igen varje natt ... så länge det varar ...hahaha... Thaifolk Jojo.....