A
Anonym
Gäst
Jo ,
Jag kan fortsätta där jag slutade , tanken när jag träffade min fru här 2006 var att vi skulle bo tillsammans leva ett bra liv samt ta hit hennes tonårsdöttrar då 10 samt 12 år gamla. Jag lade ner oerhört mycket arbete med att få till allt med Migrationsverket , den ena dottern hade inte varir skriven hos mamman (min fru) utan hos fadern , detta gjorde att de Svenska Migrmyndigheterna krävde DNA med mera , detta var tidsödande och kostsamt , jag fick naturligtvis ta en del av båda
Till slut kom båda barnen , började i Svensk skola ,allt var frid och fröjd , den äldre hade ju haft bra kontakt med sin far ,den yngre kände att jag var hennes pappa , som sagt allt var bra tills de fick kontakt med andra Thai , det dröjde ett år , elevassistenten på skolan var Thai , då började problemen och intriger , en Thai som tror dom lever i Thailand med allt vad det innebär, talade om för barnen att deras mor var ingenting att lyssna på , hon kunde ju inte läsa eller skriva korrekt Thai utan var en outbildad lantlolla från Isaan , fy fan för den människan , må hon brinna någonstans efter sin död ...Sen kom hemspråksläraren in i bilden , bara intriger skit och trasig relation inom familjen .. Thaibarn i Sverige skall hållas ifrån Thai ... Lögner förtal ,falsk ingivelse mm. mycket allvarliga saker håller dessa människor på med , först när jag kopplade in en god vän som är advokat kröp dessa intrigerande kärringar tillbaks i sina hålor .. Nåväl detta resulterade att jag slängde ut min fru och barnen från mitt hus , ultimatum , barnen tillbaka till Thailand , så blev det och där skall de vara , tre år i Sverige varav 1, 5 år av helvete samt inga kunskaper mer än sex droger alkohol, röka och annat skit , det var vad de lärde sig ... otack är värdens lön ...
De barnen har för alltid i mitt hjärta skapat sig en position långt bort i de svarta mörkret ...
Men nu skall jag glädjas av ett bra liv i värmen med min fina skötsamma hustru som även hon for illa av barnens samt Thaikärringarnas bettende ... Barnen kommer aldrig in under mitt tak i mitt hus .. det är säkert som Buddha i Templet ...
Jag kan fortsätta där jag slutade , tanken när jag träffade min fru här 2006 var att vi skulle bo tillsammans leva ett bra liv samt ta hit hennes tonårsdöttrar då 10 samt 12 år gamla. Jag lade ner oerhört mycket arbete med att få till allt med Migrationsverket , den ena dottern hade inte varir skriven hos mamman (min fru) utan hos fadern , detta gjorde att de Svenska Migrmyndigheterna krävde DNA med mera , detta var tidsödande och kostsamt , jag fick naturligtvis ta en del av båda

De barnen har för alltid i mitt hjärta skapat sig en position långt bort i de svarta mörkret ...
Men nu skall jag glädjas av ett bra liv i värmen med min fina skötsamma hustru som även hon for illa av barnens samt Thaikärringarnas bettende ... Barnen kommer aldrig in under mitt tak i mitt hus .. det är säkert som Buddha i Templet ...