Jag börjar känna värmen från Thailand

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"glimten66 " sa:
Vet jag me det e dom som finns i Rinkeby Rosenlund , Burma , Södra Thailand , Mali mm mm det e dom som förpestar vårat land .
Och det är våra Isaan damer som gör att vi kan leva här upp i detta land :)

"glimten66 " sa:
Och legolas säger att jag ser snäll Ut ;)
Har inte heller det problemet när ja e ute , har hört nån gång att snuten tyckte jag såg galen ut .......

Men får väl skylla på Rindö 14 månader

Kanske det , det varväl på KJ jag fick mitt fagra utseende , det har sen hängt med sen 1969/70 och livet ut.................. :afro: fanns det inte många i Swedala då inte

"Phonta " sa:
Kanske det , det varväl på KJ jag fick mitt fagra utseende , det har sen hängt med sen 1969/70 och livet ut.................. :afro: fanns det inte många i Swedala då inte

Ja KJ fostrar riktiga svenskar vi hade inga :afro: 83/84 men bara KJ fostrar ;D

När det gäller janne kan man ju inte säga nåt efterssom jag inte har träffat honom, men i mitt fall så är det ju att jag är så djäla snygg och välväxt ;D
Samt att amn är en exotisk Farang ingen :afro: som Thai inte gillar

;D ;D ;D Ja då spenderar jag hellre lite stålar och får bättre kvalite i sänghalmen ;)

"Phonta " sa:
;D ;D ;D Ja då spenderar jag hellre lite stålar och får bättre kvalite i sänghalmen ;)
Leverera kvalité så inspirerar du din partner och får sjufallt igen, eller snarare sexfallt. :) Listen to the voice of experience...

"legolas " sa:
Ja i ditt fall, med tanke på dina kommentarer som du alltid kommer med, så lär det ju inte ha förkommit några pengar, och då fick du väl hålla tillgodo med vad du fick på det "köpet", se fotot nedan....

Så hellre en vilja att spendera pengar än att gratisköra hela livet...

legolas
Lammkött kostar så har man inga pengar att spendera får man snällt hålla till godo med det som eventuellt finns på den svenska marknaden. ;D

Fantastiskt vad öl kan få folk prata, och veta både bäst och allt :)

"Bättrre en vacker trogen Isaandam i handen än tio lättfotate Phukettjer i skogen "

;D ;D ;D

"glimten66 " sa:
Men dom flesta i phuket e ju fån isaan :)
Någon måste ju försörja risböndernas familjer och det är Phuket som försörjer dem och gamla faranggubbar hämtar sina Isaandamer där innan de tvångsförflyttas till Issan långt från Phukets sköna stränder. ;D

"legolas " sa:
gunnarg, du lider av någon slags ångest tror jag. Ångest över att du aldrig klarade av att flytta hemifrån, eller att du var mamma´s pojke alldeles för länge i livet.

jag tror inte att Phuket-nissar som du skall bo någon annanstans än nere i "svenskbygderna" på just Phuket. Nära till flygplatsen hem till Sverige, nära till allt som minner dig om din trygga barndom i ditt barndoms hem. Kanske även ditt val av fru minner dig om din mamma, jag vet inte... ;D ;D ;D

legolas
Tack psykologen Lego för er ordination.Är den gratis? ;D

"legolas " sa:
Nä, jag ordinerar 3 dagar ihop med mig och min familj här i Chaiyaphum, så skall jag visa dig att det finns fler platser i Thailand än just Phuket. Platser som du rent av kanske gillar att besöka några dagar varje år...
välkommen din spjuver ;D ;D ;D

legolas
Tack för inbjudan.Jag kanske tar dig på allvar...... :)

Samt att Isaan visar hur Thailand är ,det verkliga Thaialnd inte som Phuket där priserna är 30% dyrare än i övriga landet . Inga fulla skräniga Svenskar och Ryssar finns det heller , i alla fall inte runt i de Thaibyar jag vistas ... ;)

"Phonta " sa:
Samt att Isaan visar hur Thailand är ,det verkliga Thaialnd inte som Phuket där priserna är 30% dyrare än i övriga landet . Inga fulla skräniga Svenskar och Ryssar finns det heller , i alla fall inte runt i de Thaibyar jag vistas ... ;)
Så det verkliga Thailand är där det är billigast och en massa äldre herrar bor med sina unga fruar.Är det något Thailand kan vara stolt över att tjejerna måste gifta sig med småfeta falanger för att överleva. :thumbsdown:

"legolas " sa:
Nä du är nog rätt ute gunnarg. Thailand är säkert mycket stoltare över att halvfeta äldre falangherrar gifter sig med övermogna thaidamer därnere söderut..... Det smäller säkert mycket högre... ;D ;D ;D

legolas
Jag tror Thailand inte vill ha dessa övermogna falanger över huvudtaget utan vore gladast om de thailändska männen kunde bidra med försörjningen av de unga thaidamerna som har en glupsk aptit på västvaluta ;D

"gunnarg " sa:
Jag tror Thailand inte vill ha dessa övermogna falanger över huvudtaget utan vore gladast om de thailändska männen kunde bidra med försörjningen av de unga thaidamerna som har en glupsk aptit på västvaluta ;D

Och vem är "Thailand" ?
Här i Isaan är de väldigt trevliga mot oss, däremot är inte alltid fallet så i söder...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
2 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp