Chaiyaphum MCDLXXXIV, Thailand
Beklagar glegolo, du är bannlyst och får inte skriva inlägg och skicka privata meddelanden på detta forum. Postat otillåtet material i öppet forum.
Denna bannlysning kommer att upphöra 2013-03-15, 13:13.
Detta besked fick jag ifrån det forum som jag varit medlem i de sista åren. Min förseelse/lagbrott var att jag hade postat en ”tråd” som handlade om [¤#@@¤%] Thailand, och närmare bestämt om tomboy och lesbiska damer här. Innehållet var för övrigt hämtat ifrån ett annat forum som heter ThaiVisa, som är ett engelsktalande forum i jätteformat.
De har ett annat upplägg än de flesta svenska har. De svenska forumen verkar spetsa in sig på sponsorer som t.ex. google och andra, och det sägs ifrån forumsägarnas sida alltid att sponsorerna icke tillåter fula ord, och ämnen typ [¤#@@¤%]. Alltså rent ut sagt löjligt, barnsligt och extremt otidsenligt. Och bryter man mot detta, så sägs det att sponsorerna skulle hoppa av.
Thaivisa då som har en MÄNGD sponsorer i olika storlekar inklusive google bl.a. har inga sådana problem, utan de spärrar bara de värsta svordomarna, förhindrar personangrepp, men annars så kan man prata om de ämnen som handlar om Thailand. Det finns inga problem att tala om [@@&%¤#], lesbianer eller tomboys eller vanliga vid sidan av vägen-arbetare, inga problem alls....
Så nu går man på tomgång 1 vecka framåt, hahaha, men det får gå... man får tuffa till sig, och inte lipa ihjäl sig.... Detta påverkar dock inte min blogg ett endaste dugg, utan vi kör vidare, ville bara informera Er som inget vet, att håll i hatten för ”pappa” kommer strax tillbaka igen fulladdad med nyheter. Kanske får vi strunta i lesbianer i framtiden och sysselsätta oss med stickning, funfa och bygga hus istället...
Idag lördag, så är det återbesök till sjukhuset, vi åkte dit som bokat kl. 09.00 för läkaren (hjärtdoktorn) skulle vara här då var det sagt. Bra åkte dit med Yongyut och de tog pisseprov och blodprov igen, vilket är bra. Satt och väntade i 35 minter ingen läkare. Brudarna som jobbade där började bli mer och mer rastlösa, och känna sig lite ”tappa ansiktet-aktiga” tyckte jag, ja förlägna, om nu en thai kan känna så.
Till slut så kunde de inte längre hålla sig, utan ringde och kollade var läkarn höll hus. Geniet var kvar i Khon Kaen, och lade troligtvis inte ens 2 stickor i kors för att ta sig till det bokade besöket, eller så visste han inte ens om det kanske. Tjejen kom fram och meddelade att vi var välkomna tillbaka kl. 12.00 igen...
OK tyckte jag, spelar ingen roll för de behöver ändå runt 1 timme för att ta fram resultat på pisse och blodprovet. Så hem, käka frukost och sedan tillbaka igen 2 timmar senare. Nu började jag ana oråd med mina prover, och bara kände att de inte riktigt tar en på allvar här i Thailand, det bara känns så. Fan här måste man vara både läkare, byggmästare och advokat om man skall klara sig.
Jag bad att få se resultatet på mina prover, och mycket riktigt de hade skitit i att ta PSA-prov, de hade fanimej struntat i det. Jag sade till att jag ville att de tog PSA-provet också, annars kanske jag skulle gå därifrån med cancer, och de bara struntade i det... ungefär så sa jag, men snällare...
Alldeles efter att jag tagit blodprovet för PSA, så kom tjejen fram igen, och sade att läkaren inte kommer förränn kl,. 15.00 denna gång. NU frågade JAG om hon var säker på det, fick fråga 4 ggr innan hon förstod frågan. Hon gick fram till de andra 4 tjejerna där, och plötsligt började de ringa till Khon Kae, och de kunde efter 2 minuters palaver i telefonen enas om att de var ”säkra på det”... Men de var alltså beredda en 3.e gång att lura mig att komma en tid som fan inte ens var bokad med läkaren.... Nu får vi se vad som händer när jag kommer dit kl. 15.00. jag fortsätter skriva då...
Jag noterad på tråden att ni spekulerar hur det går till. Jag är ingen expert, men det jag skrivit hittills motsäger väl inte det ni skrivit eller? PSA-värdet tas ifrån blodet och det skall helst ligga mellan 0-3 i Sverige. Tycker läkaren att det är läge, så kan han kolla prostatan med att stoppa upp ett finger där och känna på prostatan, och se så den icke är hård eller förstorad. Nä nu skall jag iväg....
Handskak