Melodifestivalen 2025

Mello.webp

Jag blev tvingad av Lilleman att se eländet, vilket skräp. Den enda låten som passade en gamling som jag var Brandstas "Rakt in i elden". Sångaren Glenn där har jag haft som instruktör ett par gånger när jag var på Advanced Fire Fighting i Helsingborg för ett antal år sedan. En riktigt trevlig och rolig jäkel när man hade det hett om öronen.

Jag blev tvingad av Lilleman att se eländet, vilket skräp. Den enda låten som passade en gamling som jag var Brandstas "Rakt in i elden". Sångaren Glenn där har jag haft som instruktör ett par gånger när jag var på Advanced Fire Fighting i Helsingborg för ett antal år sedan. En riktigt trevlig och rolig jäkel när man hade det hett om öronen.
Hehehe!! Jobbig kväll igår, @Berralund :)

Det fanns ju både att titta på (oavsett läggning) och en del (i mitt tycke) hyfsad musik (dock inte dina YMCA-brandmän;)).

Det bästa är ju såna låtar som är minst lika bra, om inte bättre, utan ljud, Typ Mira Omar eller Felicia......:afro::beer:

Senast ändrad:
Hehehe!! Jobbig kväll igår, @Berralund :)

Det fanns ju både att titta på (oavsett läggning) och en del (i mitt tycke) hyfsad musik (dock inte dina YMCA-brandmän;)).

Det bästa är ju såna låtar som är minst lika bra, om inte bättre utan ljud, Typ Mira Omar eller Felicia......:afro::beer:
Ja det var riktigt plågsamt. Jag har inte sett skiten på ett antal år, vilka freaks som håller till där nu. Det var bättre förr när ABBA och dom Dansande deodoranterna vann. :cool:

Jag knäppta på teven och såg de där Medina som körde en fartfull sambalåt.
Sedan såg jag resten och tyckte att det var ganska skapliga låtar, men vad var det som vann?!
Jag fattar inte...vad var det där?
Det är väl bara att inse att man är gammal och fullständigt ute...

Och jag slängde in handduken och sa aldrig mer när Herreys vann 1984 med sina Gyllene skor!! Huva så hemskt!
Och det säger en hel del om kvaliteten när man t o m tycker att Herreys var bättre. Jag sa till Lilleman att någon europafinal blir det absolut inte. Hemska tanke, den skiten håller väl på i minst 4 timmar.

Nä jag menade i eget tycke. Jag skäms att jag tycker så. :monkey::oops:

Det är ju inte ditt fel att det blir sämre och sämre.
Om det skulle dyka upp något bra, så vinner dom ändå inte.
Jag har hört vinnaren när jag suttit i bilen och haft på radion. Jag förstår inte hur den kan gå hem. Väldigt intetsägande.
Kanske är showen som gör det. Med då kan man väl lika gärna hyra in ett gäng clowner och en trollkarl och någon som kör vevorgel (positiv) i bakgrunden.

Liknande trådar

S
Svar
15
Visningar
1 K
Sir One
S

Tillbaka
Topp