Ja lycka till, kom ihåg att du inte behöver vara fin i kanten och smyga runt busken för mycket. Du har inget att förlora just nu. För dig känns det troligen som du har förlorat henne redan och nu kan du bara vinna tillbaka henne så att säga. Bäst nu är att vara ärlig och fråga om det obekväma och hoppas det slutar bra även om det kommer bli obekvämt ett tag. Annars kommer du fundera på de där sakerna senare också.
Försöker väll säga att du ska säga precis hur du känner och tänker. Alltså inte bara det negativa, förklara varför du tycker om henne och vilka stunder du uppskattat med henne. Vad du vill i framtiden är ofta viktigt för dom, hon vill veta du är seriös och vill/kan ta hand om henne. Skit i om du sagt det förut, tjejer behöver höra sånt där femtioelva gånger. Då kan du tänka dig hur många gånger hon behöver höra det med tanke på kultur och språkskillnader ni har

Men var inte rädd ställa henne mot väggen om pengarna och det jobbiga ändå...
Jo föresten om hon kan engelska hyfsat och är 22år, har hotat med att åka till pattaya och tjäna egna pengar och haft en svensk pojkvän förut så kan jag sätta min tånagel på att hon jobbat i bar förut, mycket eller lite låter jag vara osagt. Det släpper hon inte även om hon vill förrän hon känner sig säker på att du är seriös och kan ge henne trygghet. Även då kommer tjejkompisarna i baren och de lätta pengarna bara ligga några timmar med buss bort, en dålig dag och hon hotar säkert med det igen. Typiskt unga tjejer med dessa utbrott när humöret svänger
Hoppas du inte har något problem med ett sådant förflutet hos din tjej, förr eller senare kommer du få veta om jag har rätt eller fel. Bättre veta tidigt för dig.