nu börjar det dra ihop sig

Hej!

Gud va gött det låter. Själv har jag nu 37 dagar kvar innan vi åker till Koh Lanta och bor på Southern Lanta i 14 härliga dagar och nätter.

Ha det så bra!

Datte

passa på att ta massor med bilder . det kan man aldrig få för mkt av. alla bilder från en av våra resor bara försvann. jag hade dem i datorn när jag var i thailand o sen utav ngn konstig anledning så är de väck. har aldrig lyckats få fram dem igen. mkt tråkigt. en resa blev vår digital kamera vattenskadad när vi var ute med longtail i ao nang så på den resan fick tagit kort de första 4 dagarna sen fick det bli med en gammal kamera o film o det var ju inget kul.

så passa på

det är lättare att ta bort de som inte blev bra i efterskott

ha re gött
marianne

Hej,
har nu bokat resa för en månad i LOS,skall åka till huset i Rayong med en kompis,spela golf och bara mysa och fixa lite med huset.Avresa 1.3 med finnarna. 8)

härligt... då åker du före oss. vad avis jag blir. svårt att vänta nu....

fått sms ett par dagar i rad ifrån koh samet o koh chang. min förra arbetskamrat med vänner är där o de verkar väldigt nöjda.

marianne :nod:

Började använda nya planeringskalendern på jobbet idag. Där skrev jag direkt när jag fick den för några veckor sen nedräkning till när jag åker.

Slog som sagt upp den i morse...67 dar kvar!

:thumbsup:

om 56 dagar drar vi....

ska bli härligt. ingen resplan... bara ett glatt humör, lite bath o mina barn..

underbart

marianne

Hej Marianne!

Stackars dig som har mer än 50 dagar kvar, själv befinner jag mig i luften om en vecka så här dags. Härligt!! Inget fel med att fira nyåret i luften när man skall ner till hustrun. 2010 blir garanterat ett bra år.

Hälsn
Berralund

hej berralund

visst är det synd om mig....
skojar bara. jag suger på karamellen o bidar min tid o hinner få ihop mer pengar. jobbar övertid så ofta tillfällen ges.. perfekt nu i juletid när man får storhelgsersättning. ha en toppenresa....

marianne

Välkommen hem till kylan! För alla i Thailand på väg hem - det skall bli ännu kallare till nyår. Skönt att man skall åka på andra hållet!

Då har ni något att se fram emot, själv så får jag hålla mig här i kylan resten av denna vinter, men nu börjar sparandet inför nästa resa.

Det har du hellt rätt i, dock så har redan haft mitt roliga, önskar jag också kunde åka om några dagar igen, men man får nog fira nyår här hemma, dock så firade jag jul både i pattaya och bangkok

Exakt 14 dagar kvar!
Jag är så trött på snö och is...vara truckförare på vintern är inte roligt...inga vinterdäck eller stötdämpare eftersom jag har inomhuskörning också. Golvet pajar...
Den här semestern blir en av mina mest välbehövliga! :)

Hej,

Planerar att åka till phuket (helst kata) i juli med sonen izak (9år).
någon annan ensamtående som planerar samma sak?
hör av er . vore kul att träffa likasinnade .

/Ulle

hej ulle

hade vi inte haft en resa inbokad hade jag gärna hängt på.

jag tycker det ska bli skitkul nu när vi åker tobias, lina o jag. nu är det inte långt kvar tills vi drar. på måndag runt 12 drar vi hemifrån....o ner till landvetter..

GUD VA KUL DET SKA BLI...

läääängtar till detta underbara land. thailand here we come..

min dotter gör inget annat än snackar thailand... hon har inte varit i thailand sedan sommaren 2008 o har nu verkligen abstinens...

ha de gött allihopa
marianne :nod:

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
2 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp