Gifte sig 2016 men får inte leva ihop i Sverige.

Nu e du kung i risbyn.

Fan ja trodde ja va kung här i pattaya men igår rulle det upp en Rolls Royce kan det vara Phantom med vitt tak, cab?, här på lilla Soi Khatalo... jag gick o gömde mig bakom ett plåtskjul med min cls
Ägaren till det lilla kafét här på soi Khatalo sopade utanför på trappan. Såg mig stiga ur. Bockade säkert 10 ggr sprang o skulle hålla upp dörren till stället här o ja skämdes. Tog ju bara en cappucino med 2 rostade bröd 80B totalt

20210225_082049.jpg

Nu e du kung i risbyn.

Fan ja trodde ja va kung här i pattaya men igår rulle det upp en Rolls Royce kan det vara Phantom med vitt tak, cab?, här på lilla Soi Khatalo... jag gick o gömde mig bakom ett plåtskjul med min cls
Nja man ser ju Porchar, sportbilar av alla dess slag titt som tätt här, denna veckan har vi sett Porsche, Lamborghini, tror en Ferrari, BMW Ala sportbilsmodell, googlade den över 20 miljoner.
Så kung i Pattaya det är nog inte det lättaste, här finns det många lyxbilar ;)
Merca är ju en vardagsbil här nere nu förtiden, var ovanligt för 20 år sen.

Nja man ser ju Porchar, sportbilar av alla dess slag titt som tätt här, denna veckan har vi sett Porsche, Lamborghini, tror en Ferrari, BMW Ala sportbilsmodell, googlade den över 20 miljoner.
10 år sen skulle det stå, för 20 år sen hade jag aldrig hört talas om Pattaya ;)

Är de betada?

Liknande trådar

J
Svar
0
Visningar
734
Johann Bergstrand
J
G
Svar
19