Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det är som att prata med en döv person, enda gången hon lyssnar är när man säger att det finns mat till alla, då är hon den förste att sätta sig till bords och den siste att gå därifrån
Det är som att prata med en döv person, enda gången hon lyssnar är när man säger att det finns mat till alla, då är hon den förste att sätta sig till bords och den siste att gå därifrån
Nu handlar ju tråden om en eventuell ny hjälmlag men det har redan diskuterats säkerhetsbälten o.s.v
Jag måste bara få berätta. När vi satte oss i bilen för att åka mot Bang Saray. Så slog jag öga på svärfar som satt i baksätet. Jag blev häpen. Gubben spände på sig bältet utan att jag sagt något!!
Jag berömde honom högljutt. Han skrattade och såg glad ut. Vad anledningen var vet jag inte men kanske är det mitt tjat som burit frukt. Gubben blev så glad när jag berömde honom att han skulle få svärmor att ta på sig bälte men då var det stopp. Henne får jag nog tjata på i några år till.
Nu handlar ju tråden om en eventuell ny hjälmlag men det har redan diskuterats säkerhetsbälten o.s.v
Jag måste bara få berätta. När vi satte oss i bilen för att åka mot Bang Saray. Så slog jag öga på svärfar som satt i baksätet. Jag blev häpen. Gubben spände på sig bältet utan att jag sagt något!!
Jag berömde honom högljutt. Han skrattade och såg glad ut. Vad anledningen var vet jag inte men kanske är det mitt tjat som burit frukt. Gubben blev så glad när jag berömde honom att han skulle få svärmor att ta på sig bälte men då var det stopp. Henne får jag nog tjata på i några år till.
Idag kom nästa överraskning. Svärfar skulle ta en sväng med moppen. Då kommer han MED HJÄLMEN PÅ HUVUDET!! Och ber om nyckeln. Otroligt men sant och glädjande.
Nä, jag tror inte folk går och köper en integralhjälm, det måste finnas fler alternativ på godkända hjälmar, bara dom tar bort dom där i plast, men naturligtvis får då inte dom nya godkända hjälmarna kosta skjortan och halv byxorna
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.