Köra utan hjälm

Jag har ingen umgängeskrets jag kan bara räkna upp dom ;) Har inte tid att ödsla på den typen av folk, här är mest redneck och trailer-park folk, det är väl dom som flyttar till Thailand, dom som inte kände sig hemma i biskopsgården men blev rika och välställda när dom kom hit ;)
Eller gamla sletna gubbar som vill ha nåt ungt.

Hahaha jag kände mig hyfsat hemma i Biskopsgården och hade inte jobbat om jag tyckte min ekonomi vore nog. Känns ju också lite orättvist mot frugan om jag väljer att kasta in handduken redan.

Vart bor du där det bara är rednecks och WT? Har du bytt nick J, jag har ju sagt till dig att det är Bkk som gäller och inte korplaget i fiskebyn :)

/ SatanG

Därför du blivit helvit, och tycker illa om berusade;)
Japp , naturligtvis ,, Nej , jag är faktiskt inte helvit , jag kan ta en öl till maten eller en drink /grogg , gärna då SangSom Cola , inga problem med att dricka kontrollerat på fester eller vid andra högtidliga tillfällen tillex Nyår etc. Men full blir jag inte , har inte varit riktigt berusad sen 20 års åldern .. Men bor man ett tag i Pattis och ser allt skit ,eller umgås med en del Faranger uppe i Isaan vars enda nöje är alkoholen så är det lätt att känna att man lika gärna kan vara helt utan ;) En del tycker jag är löjlig som alltid skall ha kontroll , men kontroll över mina handlanden och mitt alkoholintag vill jag ha ,och jag bestämmer själv om jag vill dricka , ingen annan

Japp , naturligtvis ,, Nej , jag är faktiskt inte helvit , jag kan ta en öl till maten eller en drink /grogg , gärna då SangSom Cola , inga problem med att dricka kontrollerat på fester eller vid andra högtidliga tillfällen tillex Nyår etc. Men full blir jag inte , har inte varit riktigt berusad sen 20 års åldern .. Men bor man ett tag i Pattis och ser allt skit ,eller umgås med en del Faranger uppe i Isaan vars enda nöje är alkoholen så är det lätt att känna att man lika gärna kan vara helt utan ;)
Skoja lite, håller med dig om folk som inte har kontroll när dom krökar :nod:

Bryr mig inte hur mycket andra dricker, så länge dom inte går över styr.

Skoja lite, håller med dig om folk som inte har kontroll när dom krökar :nod:

Bryr mig inte hur mycket andra dricker, så länge dom inte går över styr.

Samma med mig , kan vara kul ibland att vara nykter på firmafester o dyl , man ser så mycket mer som man egentligen inte skulle se , Sen vet man vad alla skyldiga ansikten mår dåligt av dagen efter , men bara folk uppför sig så skiter jag i hur mycket de dricker , var och en rår över sin kropp ..

Skall ju ner till San Remo nu den 3 juni ,, Kan tänka att det blir fyllfest när 21 st säljare skall ha kul , både tjejer och gubbar ,,, Skall bli intressant, Allt gratis och fri sprit , Ojoj ,,, :):)

Skall ju ner till San Remo nu den 3 juni ,, Kan tänka att det blir fyllfest när 21 st säljare skall ha kul , både tjejer och gubbar ,,, Skall bli intressant, Allt gratis och fri sprit , Ojoj ,,, :):)
Är du lite den typen som drar ner på stämningen på firmafesterna, den duktige?

Är du lite den typen som drar ner på stämningen på firmafesterna, den duktige?
Ja, kanske det , nä faktiskt inte , jag kan ha kul utan sprit , Jag dricker en grogg eller två , sen går jag över till bara cola , och ingen märker något , Jag är nog känd som en ganska skojfrisk kille i rätt gäng ,, Men VD på ett större fastighetsbolag frågade en gång på en fest om jag var nykterist , varför frågar du det sade jag , jag ser dig ju aldrig full fick jag till svar , Näää sade jag , jag tål en del , men dricker aldrig så pass jag gör bort mig genom att göra dumma saker .... Ridå......

Ja, kanske det , nä faktiskt inte , jag kan ha kul utan sprit , Jag dricker en grogg eller två , sen går jag över till bara cola , och ingen märker något , Jag är nog känd som en ganska skojfrisk kille i rätt gäng ,, Men VD på ett större fastighetsbolag frågade en gång på en fest om jag var nykterist , varför frågar du det sade jag , jag ser dig ju aldrig full fick jag till svar , Näää sade jag , jag tål en del , men dricker aldrig så pass jag gör bort mig genom att göra dumma saker .... Ridå......
Vad skojar du om??

Annars så skall man väl vara Göteborgare för att ha riktig humor så änna.

Minns du Glenn, han som vann 1 miljon på tipset? Nu har han supit upp varenda krona!

– Det är la inte så konstigt, det var ju ett systeeeeeemtips.

Vad skojar du om??

Annars så skall man väl vara Göteborgare för att ha riktig humor så änna.

Minns du Glenn, han som vann 1 miljon på tipset? Nu har han supit upp varenda krona!

– Det är la inte så konstigt, det var ju ett systeeeeeemtips.
Är nog den typen av skämt jag ofta drar , trots att jag inte är från Sveriges baksida :):) Gillar att skoja med just ord och synonymer , kan driva ganska ordentligt med folk som är fulla och inte fattar att jag driver med dem , elak , ja kanske kan jag vara det ibland :wai: Gillar tyvärr en del "under bälteshumor " och har svårt att avhålla mig från dylika kommentarer när tillfälle ges ..

Är nog den typen av skämt jag ofta drar , trots att jag inte är från Sveriges baksida :):) Gillar att skoja med just ord och synonymer , kan driva ganska ordentligt med folk som är fulla och inte fattar att jag driver med dem , elak , ja kanske kan jag vara det ibland :wai: Gillar tyvärr en del "under bälteshumor " och har svårt att avhålla mig från dylika kommentarer när tillfälle ges ..
Kanske därför folk som festar inte tycker det är kul att umgås med meningslösa nyckterister som försöker göra narr av det i efterhand.
När jag går ut och festar så festar jag, vad har en nykterist där att göra, han kan hänga runt bibelbältet för jag har då inget intresse av att höra på hans moralpredikan eller sina egna lustigheter ;)

Varför hugger du dig själv i ryggen , tror inte att jag uppehåller mig där du trivs ;););)5555

Liknande trådar

Tillbaka
Topp