"Off Topic" - tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag ville bara säga att denna avstäning som ni 2 pratat med varann om, så länge och ni tycker att de var så bra ;D, kul så nu är man borta, ni (du) ville att jag skulle bort så de kan ni göra, men pratat först med varann så ni är sams igen, så vill jag säga till dom som jag har fått e-mail från, tack så mycket, tack så mycket, de värmde att ni hade samma åsikt, jag trodde att de var ett kup att jag skulle bort. men nu jag har förstått, 2 som styr, och lite till.
Lycka till er alla som styr av dessa 2
Gammal eller ung (som man litade på)
som jobbade upp denna CH

"legolas " sa:
Kanske att man upprepar sig. Men jag känner igen detta scenario i alla fall. jag läser "Wanpens" inlägg och ser återigen, icke en Norrköpingsbo utan en annan människa som skriver där. Alldeles för mycket fel i svenskan, så det måste vara en utlänning som skriver!!!

Va fan.. inte skall man väl vara 2 olika personer som skriver under ett och samma nick eller??? Wanpen, skaffa typ Wanpen 1 och Wanpen 2 om du och din fru nu gillar att skriva bägge två.... inget fel det. Men att 2 skriver under samma nick är totalt värdelöst och respektlöst emot alla andra.
Ja du Lego det är inte mycket rätt i det inlägget. Men Hon/Han gör likadant i andra forum. Även dom har ledsnat på att två skriver under ett nick.
Ska det vara så svårt för er att registrera en användare till?

"Rolf " sa:
Ja du Lego det är inte mycket rätt i det inlägget. Men Hon/Han gör likadant i andra forum. Även dom har ledsnat på att två skriver under ett nick.
Ska det vara så svårt för er att registrera en användare till?

Det e väl inget o hänga upp sig på man ser ju vem det är så........

Du Roffe inte vill ja betala för o se svensk tv nej då får de vara finns det inga gratis program

snåle micke ;)

"glimten66 " sa:
Du Roffe inte vill ja betala för o se svensk tv nej då får de vara finns det inga gratis program

snåle micke ;)
Jo det gör det men dom strular oftast och uppkopplingen blir så slö så att man har ingen nytta av att den är dold.
I det här fallet får man krypa till korset och betala lite, tyvärr

"Rolf " sa:
Jo det gör det men dom strular oftast och uppkopplingen blir så slö så att man har ingen nytta av att den är dold.
I det här fallet får man krypa till korset och betala lite, tyvärr

Nej du då e de
tankafetast.com eller tankaner.com
som gäller pröjsar inte för svensk tv

dom har dom flesta serierna som e nåt o ha tycker ja

Jag har ju inte testat alla gratis progam som finns, du kan ju om du vill söka själv. Det är ju bara att Googla på noip tex.

Tänkte fortsätta här med legolas "Off Topic" i Royal Familytråden.

Jag håller med dig där till 100 % skall du veta legolas och karma har redan utdelats. Det här hemska drevet mot vår kung och kungafamilj är avskyvärt och det är säkert, precis som du säger, vänsterkrafterna som ligger bakom.

Vad i hela friden säger att det skulle vara bättre med en president som statschef? Absolut ingenting! Kungen och hans familj gör en alldeles utmärkt PR för vårt land, och det kommer en president aldrig att kunna göra hur man än vänder och vrider på det.

Så måtte de journalister m fl som håller på med sitt drev ruttna någonstans och måtte deras tidningar gå i konkurs med det snaraste. :mad: :mad: :mad:

Nu har jag fått hjärnsläpp.
Ser stickpropparna ut så här i Thailand??

IMG_0032.jpg

"Jo-Be " sa:
Näe! det gör de inte, ser ut att vara något annat EU-land

Vä.eluttaget är SWE.
Hö.eluttaget är THAI
Så var det ja. vet bara att stiften på dom svenska är lite klenare än dom Thailändska.
Så man får klappa till dom med en hammare för att dom ska sitta. Eller ta den gamla svenska mod.
där stiften är kluvna
Tack för det :wai:

"Rolf " sa:
Så var det ja. vet bara att stiften på dom svenska är lite klenare än dom Thailändska.
Så man får klappa till dom med en hammare för att dom ska sitta. Eller ta den gamla svenska mod.
där stiften är kluvna
Tack för det :wai:

Problemet, med att använda SE kontakter i TH uttag, är att du breddar kontaktstiften i TH uttag, där av när du senare stoppar in TH kontakt i samma hål, så förlora dessa kontakt med stiften och du blir tvungen att klämma ihop stiften på elkontakten för att det ska funka och få ström till elapparaten.
Så använd alltid samma uttag för SE kontakt, då får du inga problem och TH kontakt för alla elapparater som är tillverkade med TH kontakt.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp