"Off Topic" - tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jo ja det gäller att ha ordning på sladdarna jag har gjort ett par specialare
just för Thai, med en gammal kluven stickpropp som sen går till en skarvdosa.

"Berralund " sa:
Ja det är mycket med det elektriska som bonden sa när blixten slog ner i plogen. ;)
Nu får du gasa på om du ska va framme till i kväll, eller gå in i Karlskrona och ta tåget. mycket lugnare och så har dom restaurangvagn. :D

"Berralund " sa:
Nja, tror jag skippar Karlskrona. Det räcker ju att jag är framme i morgon förmiddag! 8)
Rätt så Kapten höger och vänster om marsch :D
z9.gif

"mrputte " sa:
Detta är väl en engelsk stickpropp..
Möjligt, Det skickas med en mängd olika sladdar till datorer och monitorer som vi bara kastar.
De monitorer som vi får idag är packade med 8st olika stickproppar, vilket jädra slöseri.

Hej "gubbar & kärring" ;)

Såg en diskussion om hur man ska/bör tilltala svärmor.
Hörde en bra variant för en tid sedan.

Det var en sen eftermiddag, mitt i smällkalla vintern och ett djä..a väder ute. Dörrklockan ringer, polaren stiger upp från soffan och öppnar dörren. Där står svärmor.
- Polarn: Men svärmor! Inte ska du stå här i ovädret, gå hem med dig!

Lego du som är en hejare i köket. Du fixar väl detta
a1388.gif

Tacobröd
5 dl vetemjöl
1 dl kallt vatten
2 msk smör/margarin
1 tsk salt

blanda ihop allt till en smidig deg. Arbeta degen riktigt länge. Kavla ut tunna kakor, ca 15 cm i diameter. hetta upp en stekpanna (gjutjärn, teflon mår inte bra av att bli så varm) och stek bröden ett i taget. Håll bröden varma i en handduk och servera till tacotillbehör
t75.gif

Julskinka och brunkål tidigare idag och nu en stor mugg GLÖGG. Julstämningen börjar så sakteliga att infinna sig!! :) :) :)

Snacka om dimma detta är vad man kommer hem till :)
En organiserad röra, som blir så bra :D
t71.gif

P1000124.jpg

P1000125.jpg

P1000128.jpg

Det var värst Roffe! Snacka om julfirande alltså! Det blir jobbigt att packa ner allt när ni flyttar till LOS!! :) :) :)

Här hitta ja en ny film sida på nätet går att ladda ner eller titta direkt

http://tubeplus.me/

har dom senaste filmerna o dom senaste tvserierna

Så titta o njut

micke

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp