Så luras Thailändska bärplockare på pengar.

Hej

Ja jag är ju en social människa som umgås med folk ifrån alla samhällsklasser och t.o.m känner människor som lurar staten och systemet på olika vis, åker man till en turistort som Pattaya så är det enligt mig i princip omöjligt att undvika att träffa såna människor och då inte bara ifrån Sverige utan övriga västvärlden också.

Mvh isan lover
Då hamnar du i ett dilemma. vänskapen eller ilskan mot fuskandet.

Hej

Ja jag är ju en social människa som umgås med folk ifrån alla samhällsklasser och t.o.m känner människor som lurar staten och systemet på olika vis, åker man till en turistort som Pattaya så är det enligt mig i princip omöjligt att undvika att träffa såna människor och då inte bara ifrån Sverige utan övriga västvärlden också.

Mvh isan lover

Så är det givetvis.

Har man inte pension eller jobbar med något är det svårt att vistas en längre tid i Thailand.

Nu kan man ju i och för sig vara miljardär med men dom är nog i minoritet i Thailand.

BTT

Jeg spiste Thailandske blåbär i går , som var riktig gode , med ein fin sotsmak .

P1150013.JPG

Fan va skönt att det finnes "vita" peruker kvar utanför skranket o in't svarta på jurister i södra :mad::thumbsup:
Ä nog dags att packa upp "franska saxen" i Julita herrgård så skrämes...

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
2 K
Anonym
A

Tillbaka
Topp