Du vågar ju inte (av mycket oklara skäl) träffa mig på pizzerian i vår hemby, där jag lovat att bjuda dig på valfri pizza med valfri dryck därtill.
Så erbjuder jag mig nu att följa med dig ut i skogen och "hålla handen" (kanske inte bokstavligt) så att du inte behöver känna någon fruktan för de djuren du räknar upp. Jag lovar att gå sakta, så att du inte kommer att få hjärtbesvär.
Ja, jag har också för mig att det för en tid sedan, var lite skriverier om någon varg i samhället (men det visade väl sig senare vara en hund som hade gjort en utflykt från en en grannby?) lite osäker där.
Men visst finns det både varg och björn i omgivningarna. Jag har dock aldrig sett till någondera. Men min thaisambo har sett en varg/ar ströva förbi henne vid två tillfällen. Men hon var alltför upptagen med att plocka svamp, så hon hade inte tid att bry sig om "hunden" som tittade på henne.
Som sagt, bara hör av dig om du skulle vilja besöka vår mycket fina natur runt samhället för att plocka lite svamp eller bär.
Du har mitt telefonnummer under meddelanden. Annars skicka ett nytt meddelande.