Sjukförsäkring 60+

Ifølge mitt forsikringsselskap så dekker min forsikring et hjerteinfarkt. Og jeg er 63 år og betaler 62 000 baht / år for den forsikringen. Men jeg er norsk statsborger og betaler 800 nkr. /måned på en offentlig helseforsikring (Folketrygden). En forsikring som gir meg 1500 nkr. / døgn på sykehus i tillegg.
Jeg er Nordk også , men jeg betaler ikke skatt eller helseforsikring til Norge , Dei pengane putter jeg i Banken , det er min helseforsikring

• Like
Reactions: Dee
Jeg er Nordk også , men jeg betaler ikke skatt eller helseforsikring til Norge , Dei pengane putter jeg i Banken , det er min helseforsikring
Da tror jeg du må spare penger etter din død for å betale for de alvorlige og langvarige sykdommene.

Da tror jeg du må spare penger etter din død for å betale for de alvorlige og langvarige sykdommene.
Når du kommer i min alder , snart 80 og ingen forsikring vil ha deg , for du er forgammel , Da er det godtå ha noen miljoner i Banken , så jeg vil rå deg til å spare penger til du blir gammel og syk -

Man bör nog alltid ha pengar vid sidan, oavsett vad. Därav har jag satt en hel del till oförutsedda händelser. Allt blir lite enklare då. Tänkte ansöka om SINK skatt när jag bor i Thailand. Använder ju inte Social securities i Sverige länge. Mer spar för vår egen säkerhet:thumbsup:

Når du kommer i min alder , snart 80 og ingen forsikring vil ha deg , for du er forgammel , Da er det godtå ha noen miljoner i Banken , så jeg vil rå deg til å spare penger til du blir gammel og syk -
Som jeg tidligere har skrevet så er det en sannhet med visse modifikasjoner. For noen forsikringsselskaper gjør det, men kravet er at man allerede fra mange år tilbake har hatt i forsikring i selskapet og at forsikringspremien vil bli meget høy.

helse2.png

Tillbaka
Topp