tatuering

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
jepp.tigern är ny och med annan färg ifrån america och därav den stora färgskillnaden........skorpionen kommer att få självlysande färg runt omkring med grönt och orange runt sig för att få den "levande" och i rörelse när man ser den.........

"helgonet " sa:
jepp.tigern är ny och med annan färg ifrån america och därav den stora färgskillnaden........skorpionen kommer att få självlysande färg runt omkring med grönt och orange runt sig för att få den "levande" och i rörelse när man ser den.........

Du ska du lägga in färg som syns i uv de har ja me gjort de ända tråkiga me de e att de funkar inte så länge efter ett ta syns de tyvär inte i uv belysning

men så länge de gör de så e de riktigt grymt kan ja säga

glimten 66

"glimten66 " sa:
Du ska du lägga in färg som syns i uv de har ja me gjort de ända tråkiga me de e att de funkar inte så länge efter ett ta syns de tyvär inte i uv belysning

men så länge de gör de så e de riktigt grymt kan ja säga

glimten 66

Håller med. ska fota min vadtatuering med mobilen..kvaliteten blir nog dålig, men jag ska försöka

Här är mina, vill inte kommentera dom så här i allmänt forum mer än att ettan har hängt med så det är en del av mej, tvåan ångrar jag nåt oerhört, det var en nycklepiga en gång i tiden, trean är ok.

första.jpg

andra.jpg

tredje.jpg

Wanpen: Jag tror det kan vara snyggt, men jag tror att det kommer att göra ont, du kommer att få problem med att sitta dom första dagarna.

Jag har kommit på att jag vill göra sleeves....dock har jag inte bestämt motiv eller så.

ska ta några bilder på mina sleevs senare de låvar ja er o på ryggen

glimten66 :wai:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
19
Visningar
8 K
Anonym
A