Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Funderar på att göra en stor gaddning på över armen här i Thailand, några tips på vad man ska tänka på vid val av tatuerare? Har bla hört om olika kvaliteer på bläck.
Jag vet inte, när jag gjorde denna 2002 (tror jag) i Hua Hin så satt jag i en bar och började prata om att jag ville tatuera mig. En av tjejerna på baren tog med mig på sin mc en bit bort och tog med mig till en tatuerare som hon rekommenderade. När jag kom dit så sa dom till mig att du har druckit kom tillbaka i morgon så ska vi tatuera dig.
Ägaren var belgisk tror jag men han sim tatuerade mig var Thai. Jag fick förtroende för dom direkt eftersom dom inte ville tatuera mig den kvällen.
Men jag vet, det var inte svar på fin fråga men jag fick ett inlägg .
har inte en gadd, trots att jag under många år åkt hoj i olika klubbar i Sverige , varför ??? Den frågan har jag ställt mig ett par gånger ,, jag finner ingen anledning , funderar iofs på ett Bullterrierhuvud på överarmen , en bra bild på vår underbara Tik skulle vara snygg där
Jag har varit kompis med en bullterrier en gång i tiden och det var en härlig hund så jag förstår varför du gillar henne Phonta. Men bson har rätt, vackra är dom inte. Det är med hundar som med människor - Dom inre egenskaperna räknas.
;D Efter en timmes samvaro med denna tik sa ar hon vacker, just pa grund av sin charm och personlighet, dessutom totalt avsaknad av radsla for allt , snall mot alla manniskor samt hundar
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.