Trist med ny skatt - igen - nu flygskatt

 

jp

Forumräv
Från 2018 föreslår miljö- och sossepolitikerna att vi skall betala ca 480 kr mer för en Asien resa och 80 kr mer för per flygning inom Sverige.
Så om jag tar med mig min familj eller bara min fru så blir det upp till Luleå 480+80 per person/ enkel resa.
Drygt 2000 kr mer.

Trist för egoististiska mig. Trist för turismen i Norrbotten. Trist för Sverige.
 
Rösta Socialdemokratiskt.

LEV FRITT, MEN SKATTAD TILL DÖDS

Det är också fult att tjänar pengar enl. socialdemokratiskt tänkande...
:eek::D:eek:
 
Jag vet Jo-be. Lev fritt? Hm-...du har fel i en sak

Jag talade med en moderat riksdagsman i Luleå. Detta har jag diskuterat öga mot öga.

"citat" Vi kan inte ta bort värnskatten för då använder sossarna det i sin valrörelse".

I det fallet har Trump rätt......vad är skillnad på sossar o moderater - ingen - tillhör etablissemanget


Jag vill bestämma över min inkomst (ej högt intag därefter - bidrag som sossarna vill sitta och fördela ut)
Jag skyr kommunister o facister (varför tolererar vi vänstepartiet men inte SD i riksdagen - är det nån som dödar lika människor vid makten som facister så är det kommunister)

Jag vill verkligen betala skatt.
30 % max - jag vill inte betala till politiker som Mona Sahlin.

Jag emigrerade p g a skatter. Jag hade ideer som kunnat vara bra i Sverige.

Jag flydde mitt fina fosterland och jag mår inte bra.....
 
Men JP man skall ju glädjas med andra. och det finns ju många andra som kommit, och som istället glädjes åt vårt fina land gratis-land.
 
Skall vi fortsätta...hm mycket politik blir det..
Jag är konstig.
Jag gläds idag som Europee (trots att jag röstade nej) och nu vill jag vara Svensk i Europa
Jag gläds att Geert Wildeer verkar tryckts tillbaka i Holland...ännu bättre de falska sossarna i Holland
Hoppas man kan se de falska sossarna i Sverigen " tomma lador" t e x

Jag ...?....facket som motarbetar alla som inte har ett arbete, men kräver är medlemsskap
Facket säljer in sig med en hotbild om dåliga arbetsgivare - men var finns det i Sverige...idag...
 
Jag vet Jo-be. Lev fritt? Hm-...du har fel i en sak

Jag talade med en moderat riksdagsman i Luleå. Detta har jag diskuterat öga mot öga.

"citat" Vi kan inte ta bort värnskatten för då använder sossarna det i sin valrörelse".

I det fallet har Trump rätt......vad är skillnad på sossar o moderater - ingen - tillhör etablissemanget


Jag vill bestämma över min inkomst (ej högt intag därefter - bidrag som sossarna vill sitta och fördela ut)
Jag skyr kommunister o facister (varför tolererar vi vänstepartiet men inte SD i riksdagen - är det nån som dödar lika människor vid makten som facister så är det kommunister)

Jag vill verkligen betala skatt.
30 % max - jag vill inte betala till politiker som Mona Sahlin.

Jag emigrerade p g a skatter. Jag hade ideer som kunnat vara bra i Sverige.

Jag flydde mitt fina fosterland och jag mår inte bra.....

Hur menar du då ?"jag mår inte bra" , trivs du inte i Thailand , ser du sånt du inte gillar , gör som jag då , det tog något eller några år att finna ut att gräset inte är grönare på andra sidan moder jord . Flytta hem , jag mår skitbra nu nar jag kan vara både här samt i Sverige när jag känner för det , men Thailand kan aldrig bli mitt hem , jag kan inte äga ett hem här , jag kommer aldrig fullt ut accepteras som farang , tror man det så anser jag att man ljuger för sig själv.. Åk hem och ta tillbaka vårt land från den regering som nu stjäl/skänker bort det ... :)
 
Hur menar du då ?"jag mår inte bra" , trivs du inte i Thailand , ser du sånt du inte gillar , gör som jag då , det tog något eller några år att finna ut att gräset inte är grönare på andra sidan moder jord . Flytta hem , jag mår skitbra nu nar jag kan vara både här samt i Sverige när jag känner för det , men Thailand kan aldrig bli mitt hem , jag kan inte äga ett hem här , jag kommer aldrig fullt ut accepteras som farang , tror man det så anser jag att man ljuger för sig själv.. Åk hem och ta tillbaka vårt land från den regering som nu stjäl/skänker bort det ... :)
:clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent:

No More To Say...
 
Hur menar du då ?"jag mår inte bra" , trivs du inte i Thailand , ser du sånt du inte gillar , gör som jag då , det tog något eller några år att finna ut att gräset inte är grönare på andra sidan moder jord . Flytta hem , jag mår skitbra nu nar jag kan vara både här samt i Sverige när jag känner för det , men Thailand kan aldrig bli mitt hem , jag kan inte äga ett hem här , jag kommer aldrig fullt ut accepteras som farang , tror man det så anser jag att man ljuger för sig själv.. Åk hem och ta tillbaka vårt land från den regering som nu stjäl/skänker bort det ... :)
Lycka till med klimatjihadisternas förlovade land, tänker inte betala en krona av flygskatten som kommer att plockas bort när tänkande människor har tagit över där borta. Tills dess får ni ha landet för en själva :D:rolleyes:
 
 

Liknande trådar

G
Svar
74
Visningar
7 K
A
A
Svar
11
Visningar
4 K
pa_sak
P
A
Svar
8
Visningar
2 K
Wanpen
W
 
Tillbaka
Topp