Snön kommer...önskar dig en riktigt vit jul, nytt rekord i snömängd.

Trollgubben tittade efter i almanackan och tyckte att måndag kunde passa bra för att sätta stolparna, och detta utan en flaska Sam Song, han kanske minns mig ifrån när vi skulle bygga på farmen, han sätter en dag 20 dagar framåt i tiden, jag gick tillbaka och bad honom att titta en gång till i kalendern, sa till honom vilken veckodag som skulle passa mig bra, och se på tusan, den dagen skulle gå bra som ett alternativ.
En grå nyans hos Ubon? snarare att den är närmare svart, så mycket som händer och det som inte händer, i vart fall så idag var byggherren här och måttade och mätte, kanske lite litet med 20 m2, det får bli detta till att börja med, behövs det större så får jag ordna det när jag behöver, just nu är det mer fördelar än nackdelar att bygga på detta sätt, blir till att handla imorgon, och det är sagt att preparering för stolp ska ordnas lördag/söndag, sätta stolpen på måndag, jag vill se resultat innan jag tror på något...och det är sagt att detta ska vara färdigt på 2 veckor, och nej, Ubon är inte glad efter allt som hänt/händer, det sista nu som kom upp, som tar min tid, jag känner mig tvingad att svara kommunen, och det kommer jag att göra igenom att JO-anmäla, och det blir 5 olika anmälningar i samma ärende, men det är 5 olika händelser och olika datum, och därmed så finns möjligheten till 5 anmälningar...