Ubon bygger en farm....

Ubon

Forumveteran
Något konfundersam, näst intill chockad blir man, när någon budar 4.802:- för detta vrak, vad i hela friden? jag som satte ut den på auktion, till en liten slant, bara för att bli av med den, och nu har köparen ringt och ska börja sin resa från Bjuv, södra Sverige, en enkel resa på c:a 50 mil, för att hämta skrotet, tänk vilka tokar det bor i denna landsände, jag säger som så, slut fred med Danmark och skänk södra Sverige till dom, så är tokarna samlade, och Ni som bor i dom södra delarna kan börja lära er språket redan nu, gurgla gröt så har Ni kommit en bra bit på väg....

Tradera

Tillagt i objektsbeskrivningen 5 jul 03:46

Lyfthjälp av en T-Rex (redskapsbärare med gafflar) finns att tillgå, den inhyrda maskinen ersätter eventuell köpare med 200:-

Kaross som jag inte vet något om, som min son lämnat efter sig, står och skräpar på gräsmattan,
men nu ska den bort, eller till skroten,
men jag provar här först, hämtas snarast, blir en vecka ok?

Finns papper? glöm bort....

Här gäller inte ångervecka, reklamation eller annat tjafs, tänk på att bud är bindande.

det är bilen som ska bort, inte min tid....,

Slutpris
4 802 kr
Slutade 8 jul 18:36
Avslutad
Bud (visa)
59 st

P1030603.JPG

P1030605.JPG

P1030604.JPG

Kentha

Aktiv medlem
Något konfundersam, näst intill chockad blir man, när någon budar 4.802:- för detta vrak, vad i hela friden? jag som satte ut den på auktion, till en liten slant, bara för att bli av med den, och nu har köparen ringt och ska börja sin resa från Bjuv, södra Sverige, en enkel resa på c:a 50 mil, för att hämta skrotet, tänk vilka tokar det bor i denna landsände, jag säger som så, slut fred med Danmark och skänk södra Sverige till dom, så är tokarna samlade, och Ni som bor i dom södra delarna kan börja lära er språket redan nu, gurgla gröt så har Ni kommit en bra bit på väg....

Tradera

Tillagt i objektsbeskrivningen 5 jul 03:46

Lyfthjälp av en T-Rex (redskapsbärare med gafflar) finns att tillgå, den inhyrda maskinen ersätter eventuell köpare med 200:-

Kaross som jag inte vet något om, som min son lämnat efter sig, står och skräpar på gräsmattan,
men nu ska den bort, eller till skroten,
men jag provar här först, hämtas snarast, blir en vecka ok?

Finns papper? glöm bort....

Här gäller inte ångervecka, reklamation eller annat tjafs, tänk på att bud är bindande.

det är bilen som ska bort, inte min tid....,

Slutpris
4 802 kr
Slutade 8 jul 18:36
Avslutad
Bud (visa)
59 st

Visa bilaga 113061

Visa bilaga 113062

Visa bilaga 113063
Kan det vara Budon som inte förstår? som säljer juveler för småpengar!

Ubon

Forumveteran
Kan det vara Budon som inte förstår? som säljer juveler för småpengar!
Nu ville jag bli av med dessa, så inga problem för min del, och den gula som står vid torpet, (hämtas Söndag) där bör det städas upp, beslut har tagits att torpet ska säljas, mäklare har varit på plats och värderat, och till den gula behöver jag hyra in en traktor, ringer en vän några kilometer bort, och frågar om han har kvar sin traktor, traktorn finns kvar, men inte lämplig för allmän väg, sen börjar vi tala om annat, bla. torpet, denna kille har varit tidigare intresserad av torpet, och här har vi bestämt att träffas nästa vecka för att se om vi knyta ihop säcken, prutmån finns, i form av mäklararvodet om 50.000:- om mäklaren bara ska sköta om papperna så vill hon ha 5000.-, fast papperna kan jag skriva själv, knyter vi ihop säcken så lämnar jag bara över nycklarna, och överlåter allt till köparen att ta hand om, den enklaste vägen...för mig.

Ubon

Forumveteran
Auktionen på den blåa Duetten gick ut i går kväll, det tog inte många timmar innan svärsonen till köparen hörde av sig, ville ha mitt tele-nummer så att köparen själv kunde ringa mig, han ringde tidigt på morgonen idag, och ville komma som idag och hämta bilen, javisst sa jag, det går bra, checkade med Herr T-Rex, inga problem sa han, en resa på 50 mil, sedan så har han returen hem, så nu är vi är just klara och avseglat har han, gick väldigt smidigt....när Ubon får planera, och rycka i trådarna.

P1030620.JPG

P1030622.JPG

P1030624.JPG

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Auktionen på den blåa Duetten gick ut i går kväll, det tog inte många timmar innan svärsonen till köparen hörde av sig, ville ha mitt tele-nummer så att köparen själv kunde ringa mig, han ringde tidigt på morgonen idag, och ville komma som idag och hämta bilen, javisst sa jag, det går bra, checkade med Herr T-Rex, inga problem sa han, en resa på 50 mil, sedan så har han returen hem, så nu är vi är just klara och avseglat har han, gick väldigt smidigt....när Ubon får planera, och rycka i trådarna.

Visa bilaga 113073

Visa bilaga 113074

Visa bilaga 113075
Hoppas att dom har en riktigt bra plan för vraket. Jag har sett några fina Duett i sommar, roligt att se. Samt även några Amazoner och PV.

phuket

Aktiv medlem
Phuket, det nya Alkatraz, ligger på en ö, med begränsad frihet...Grattis till semestern.

Ett virtuellt utegångsförbud har utlysts för ön Phuket som kommer att begränsa invånarna till deras boende eller hem från 20:00 till 03:00 tills vidare. De enda undantagen skulle vara brådskande ärenden. Tillkännagivandet träder i kraft från och med idag tills vidare, enligt det meddelande som undertecknats av Phukets guvernör.

Meddelandet "söker samarbete mellan lokalbefolkningen och besökare" för att bidra till att bromsa spridningen av Covid-19-coronaviruset runt den södra ön.

Tillkännagivandet har undertecknats av guvernör Phuket med befogenhet av Phuket smittskyddskommitté.

Tidigare idag meddelade Phuket smittskyddskommitté 6 nya Covid-19-fall i Phuket, vilket gör att det totala antalet officiella fall uppgår till 47. 4 av de 6 nya fallen kom från Patong, de andra två från Kata och Karon.
Vad har du fått det ifrån Är inget utegångs förbud i Phuket

Kentha

Aktiv medlem

Visa bilaga 113073

Visa bilaga 113074

Visa bilaga 113075
Tror Ubon har blivit lurad!

Chevrolet-48

Forumräv

Visa bilaga 113073

Visa bilaga 113074

Visa bilaga 113075
Kan det va regg papper som lockar???

Micke.T

Forumvärd
Forumpersonal

Visa bilaga 113073

Visa bilaga 113074

Visa bilaga 113075
Är det ubon till höger ;)

Liknande trådar

Topp