Tulpan tulpan tulpan, en snittblomma vissnar, eller hade den en lök? 2 lökar? uppenbarligen var jag inte välkommen att skriva i tråden,
vill NI bli rika, köp Bitcoin, det var förutsagt att BC skulle stiga, jag har skrivit tidigare, se bakom ridån, vilka är det som styr
kurserna på krypto, naturligtvis dom stora drakarna med finansiella muskler, när Musk skrev, som en fattiglapp i detta, nu har vi köpt BC, så steg kursen, tron ligger kvar, det finns analytiker som säger att BC kan stiga till det dubbla av nuvarande "värde", jag ska tacka Magunnar för
för en bättre förståelse i detta med krypto, själv är jag för dum, för att fatta någonting, och ingen läsförståelse har jag, eller hur PanPan?
El Salvador har ingen egen valuta, betalningar sker via US-dollar, och nu som ett nytt sido-betalningsmedel, krypto, tänk om baroner, maffia
erbjudit sig att finansiera att El Salvador skulle få sin egen valuta, vilket också skulle kunnat bli världens största tvättomat för svarta pengar,
jag är inte emot nytänkande, så detta med krypto är något som finns och kommer att stanna, så nu har jag kastat in 100 dollar, men tänker att, detta tar för lång tid att bygga, vad behövs? finansiärer, ok, Ubon ordnar fram 10.000 dollar via ett konsortium, nu kastar jag in dessa på
plattformar, mina 100 dollar har idag ett värde av 130 dollar, att Ni andra har 100-tals % i utveckling, grattis, Ubon bygger på lång sikt...
OBSERVERA: slantarna är INTE satsade i krypto....
Är detta intressant för någon att följa? en insats med 100 dollar....? annars så ödslar jag inte min tid.....