Ubon bygger en farm....

Inte utan känslor när frugan skickar detta....att man längtar hem, bort...

240585053_815156552497729_8559372147696305936_n.jpg

,

Hon är där, jag är här, vad är detta för familjeliv, nu känner jag för ett avslut...

mm, ok, you like divorce<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<´i say yes if you like
Men är ni gifta här nere så måste du ändå åka hit ner, då kan du ju lika gärna stanna och vara gift ;) för att skilja sig här så måste ni båda till Amphoe och signera papper med 2 vittnen.

Nu är det ju hur lugnt som helst o åka ner? Ta 2 veckor i Phuket sandbox o sen vidare till Ubon bara?
Jag ska själv ner snart, ska tjäna ihop lite mer stålar bara haha
Den är ändrad om du missat nu till 7+7, efter 7 dagar får du resa till Krabi, Kho pagnan, Koh Samui och öarna där runt under dom sista 7 dagarna.

Ingen sanbox på G i Chonburi? Måste ta mig ned till huset snart
Nu pratas det fortsatt öppning 1 Oktober.
Läst under tiden att vissa medlemmar på forumet har missuppfattat pm uttalande i Juni med att man har som mål att öppna upp igen till att han skulle sagt att det skulle vara över då.
Tvärtom har han sagt att det här får vi nog leva med till 2023 men förhoppningsvis är Thailand i fas för att öppna upp igen i Oktober och det är/var målet innan talen stack till över 20k.
Nu har vi dock haft strickta restriktioner några veckor med utegångsförbud och allt nedstängt, och har ju gått ner.
Såg att du skrev att din vän köpt öl och satt sig vid stranden under dom striktaste restriktionerna, han har tur han inte blivit gripen då.
Polisen har tom raidat hemma hos folk då du inte ens haft lov att ha fest i ditt eget hem. Och någon öl i mugg har inte funnits då du inte ens har fått satt dig och ta ett glas vatten på restaurang. Tycker av vad jag sett att det har följts väldigt bra här omkring gällande restriktioner för minska spridning.

Snygg och enkel.
En gammal hederlig modell..inga elpatroner där.
Det är bara sprittermometern i toppen som fattas:thumbsup:
Själv hade jag en 50L med 4 elpatroner och 2st 200L fat med mäsk ;) körde utan termometer behövs inte man ser på flödet när det är rätt temp och känner på vätskan med fingret.

• Like
Reactions: Nox
Själv hade jag en 50L med 4 elpatroner och 2st 200L fat med mäsk ;) körde utan termometer behövs inte man ser på flödet när det är rätt temp och känner på vätskan med fingret.
En rätt balanserad och inställd maskin behöver ingen termometer, eller hemska tanke termostat.

Jag hade två degbunkar med 2,5 tums kolonrör. 92% ur maskinen.

Fasen härliga tider en härlig hobby! Skulle dra på en sats idag om jag hade maskin kvar, om sedan krydda en massa egen Gin, i med en halv enbuske och bären!

Nu är det ju hur lugnt som helst o åka ner? Ta 2 veckor i Phuket sandbox o sen vidare till Ubon bara?
Jag ska själv ner snart, ska tjäna ihop lite mer stålar bara haha

Nja, jag planerar en vinter till i Sverige, och satsar på vintern 22-23, vet inte om det är så lugnt att åka, förutsättningarna
kan och ändras från dag till dag, och jag har fortfarande uppfattningen att man öppnar för tidigt....

Grattis till @MoralMoral , till dina vinster på hästar, men jag har funnit den enklare vägen till vinst, medans Du studerar hästars statistik,
dagsformen och deras protein-intag, och funderar på vilken häst som springer snabbast för dagen, så har jag funnit den enklare vägen,
sätt några kryss på en kupong, luta sig tillbaka och vänta på utdelningen...Lotto är spelet.

Vinstinformation
Spel Speldag Dragningsdag Vinst
Lotto lördag 7 augusti 2021 4 september 2021 80 kr

Vinstsumma:​
80 kr

Tulpan tulpan tulpan, en snittblomma vissnar, eller hade den en lök? 2 lökar? uppenbarligen var jag inte välkommen att skriva i tråden,
vill NI bli rika, köp Bitcoin, det var förutsagt att BC skulle stiga, jag har skrivit tidigare, se bakom ridån, vilka är det som styr
kurserna på krypto, naturligtvis dom stora drakarna med finansiella muskler, när Musk skrev, som en fattiglapp i detta, nu har vi köpt BC, så steg kursen, tron ligger kvar, det finns analytiker som säger att BC kan stiga till det dubbla av nuvarande "värde", jag ska tacka Magunnar för
för en bättre förståelse i detta med krypto, själv är jag för dum, för att fatta någonting, och ingen läsförståelse har jag, eller hur PanPan?

El Salvador har ingen egen valuta, betalningar sker via US-dollar, och nu som ett nytt sido-betalningsmedel, krypto, tänk om baroner, maffia
erbjudit sig att finansiera att El Salvador skulle få sin egen valuta, vilket också skulle kunnat bli världens största tvättomat för svarta pengar,

jag är inte emot nytänkande, så detta med krypto är något som finns och kommer att stanna, så nu har jag kastat in 100 dollar, men tänker att, detta tar för lång tid att bygga, vad behövs? finansiärer, ok, Ubon ordnar fram 10.000 dollar via ett konsortium, nu kastar jag in dessa på
plattformar, mina 100 dollar har idag ett värde av 130 dollar, att Ni andra har 100-tals % i utveckling, grattis, Ubon bygger på lång sikt...

OBSERVERA: slantarna är INTE satsade i krypto....

Är detta intressant för någon att följa? en insats med 100 dollar....? annars så ödslar jag inte min tid.....

Tulpan tulpan tulpan, en snittblomma vissnar, eller hade den en lök? 2 lökar? uppenbarligen var jag inte välkommen att skriva i tråden,
vill NI bli rika, köp Bitcoin, det var förutsagt att BC skulle stiga, jag har skrivit tidigare, se bakom ridån, vilka är det som styr
kurserna på krypto, naturligtvis dom stora drakarna med finansiella muskler, när Musk skrev, som en fattiglapp i detta, nu har vi köpt BC, så steg kursen, tron ligger kvar, det finns analytiker som säger att BC kan stiga till det dubbla av nuvarande "värde", jag ska tacka Magunnar för
för en bättre förståelse i detta med krypto, själv är jag för dum, för att fatta någonting, och ingen läsförståelse har jag, eller hur PanPan?

El Salvador har ingen egen valuta, betalningar sker via US-dollar, och nu som ett nytt sido-betalningsmedel, krypto, tänk om baroner, maffia
erbjudit sig att finansiera att El Salvador skulle få sin egen valuta, vilket också skulle kunnat bli världens största tvättomat för svarta pengar,

jag är inte emot nytänkande, så detta med krypto är något som finns och kommer att stanna, så nu har jag kastat in 100 dollar, men tänker att, detta tar för lång tid att bygga, vad behövs? finansiärer, ok, Ubon ordnar fram 10.000 dollar via ett konsortium, nu kastar jag in dessa på
plattformar, mina 100 dollar har idag ett värde av 130 dollar, att Ni andra har 100-tals % i utveckling, grattis, Ubon bygger på lång sikt...

OBSERVERA: slantarna är INTE satsade i krypto....

Är detta intressant för någon att följa? en insats med 100 dollar....? annars så ödslar jag inte min tid.....
Nej kanske du inte har läsförståelse då du verkar tro att all krypto är valuta...

Liknande trådar

M
Svar
0
Visningar
1 K
mikeus
M

Tillbaka
Topp