tror bestämt att motparten börjar att tappa tålamodet....
reklamerade en maskin, först ber man om en video hur maskinen inte fungerar, skickat med vändande post, efter att man bett om ursäkt 2 gånger, för att man inte fått kontakt med reklamationsavdelningen, så skriver man, skicka tillbaka maskinen, om det visar sig att maskinen fungerar så ska vi få en del kostnader, enkelt för företaget att skicka en ny maskin och påstå att maskinen fungerar, mitt fel? men tittar man nu uppe i vänstra hörnet på bilden så har jag gjort en liten markering, blir nog svårt att byta ut maskinen....
faktiskt så förstår jag inte var felet är, det enda jag gjort när maskinen kom med posten, är att diska den i diskmaskinen ett par gånger, bara för att få bort damm och fingeravtryck....

hej igen...
sådärja, nu har jag skickat tillbaka Air Fryern (gårdagen), jag föreslog för 2 veckor sedan att Ni skickar en fungerande produkt, nu skriver du samma sak, med tillägget att Ni ska konstatera att maskinen är defekt, enklast är väl att Ni tittar på videoklippet jag skickat tidigare, har Du fått tag på reklamationsavdelningen? eller ännu inget svar? berätta nu hur går ärendet vidare, ska Ni skicka produkten till reklamationsavdelningen?, (varför har Ni inte ordnat med returfrakten tidigare?), som i sin tur skickar saken vidare till importören i Tyskland?, som i sin tur skickar produkten vidare till fabriken i China, ganska logiskt när det föreligger ett fabrikationsfel, maskinen slår av sig självt efter 0.6 sekunder, absolut att jag är intresserad att få ta del av hur ärendet fortskrider...