Ubon bygger en farm....

 
Svårt att få tag på? andningsskydd? då får man tillverka själv, här är ett prov som frugan gjort, funkar,
med extra fack för extra insats-skydd.

P1030219.JPG
 
Handsprit? svårt att få tag på? inte alls, frugan tillverkar eget, basen är Etyl Alcohol 95%, aloa vera, skördas i naturen, sen var det något mer,
som jag inte har något kläm på...funkar.
Handsprit ska väl bara vara hög koncentration av sprit och kräkmedel annars skulle ju folk kunna dricka och då ska det ju bli skatt på.

Man det är väl alkoholen som dödar virus och bakterierna.
 
Alkohol dödar inte (alla) virus.

 
Alkohol dödar inte (alla) virus.

Skit oxå! Hur ska jag nu kunna motivera att vara på fyllan dygnet runt?
 
Mitt flyg tycks fortfarande fungera, men dom har ändrat min bokning av sittplats, och nu undrar jag över anledningen till detta...

Dear Valued Customer,
..
Due to operation reason THAI would like to inform that your seat has been changed from 70H to 63D on TG985/Apr 2020/ Bangkok (BKK) - Stockholm (ARN). You may select your preferable seat 48 hrs. before flight departure at manage my booking via Manage My Booking | THAI Online Check-In | Thai Airways International
 
Mitt flyg tycks fortfarande fungera, men dom har ändrat min bokning av sittplats, och nu undrar jag över anledningen till detta...

Dear Valued Customer,
..
Due to operation reason THAI would like to inform that your seat has been changed from 70H to 63D on TG985/Apr 2020/ Bangkok (BKK) - Stockholm (ARN). You may select your preferable seat 48 hrs. before flight departure at manage my booking via Manage My Booking | THAI Online Check-In | Thai Airways International

Troligen har de bytt flygplanstyp.

TG985 är ingen standard flight mellan BKK-ARN, så antagligen har de satt in en annan maskin för att få hem folk. Kanske en mindre?

Skicka mig ett PM med lite mer info skall jag kolla upp det åt dig.
 
Det är ingen myt med kräkmedel. Fanns många alkoholister som drack all sprit förr i tiden. Nu kan man bara köpa ren sprit utan tillsatser om man har intyg från Socialstyrelsen och kan bevisa hur den används och hur mycket.
 
Dricker du T-Röd är det "inbyggt" kräkmedel. Men ej tillsatt.

Och nej, sila i en limpa funkar inte (orkar inte leta efter källa :) )
 
 

Liknande trådar

M
Svar
0
Visningar
1 K
mikeus
M
 
Tillbaka
Topp