Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Min flickvän ska nu ansöka om uppehållstillstånd och jag undrar vilka papper(dokument) jag måste skicka till henne för att det inte ska bli några problem! Tack!
Sen är det också viktigt att ni lägger fram bevis på att ni har tillbringat tid tillsammans (bilder med tidpunkt och plats angivet) och någon logg över som visar hur ofta ni pratar med varandra nu när ni varit skilda åt.
Tror att du kan få flera tips här om du har någon mer specifik fråga.
Med all respekt @Birger , det är detta forum är till för så vi med erfarenhet kan berätta och bifoga länkar så som @Grannen Olsson och @Rille gjorde.
Det jag kan tillägga @tinyxxx är att det finns bara EN auktoriserad agent av ambassaden i Bkk.
Jag använde mig av denna till ett 10-dagars turistvisum till min fru nu i år och 2 av mina vänner som ansökte om UT och en som ansökte om 3-månaders turistvisum.
Mina vänner och jag tyckte de var prisvärda.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.