Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kan nytt kort för uppehållstillstånd i SWE göras i Thailand?
När man blandar ihop gamla inlägg i annat sammanhang med annat skapas det nya tolkningar..
Men som sagt jag för inte några dialoger om reklam på öppet forum. Det gör jag med Kycklingen om det behövs.
Det är inte lönt att någon försöker hålla liv i en debatt om mig som är avslutad. Ger inget..
OK??
Jo tillverkning sker i Sweriget. Men du kan lämna och tillverka erforderligt material - foto - fingeravtryck - på ambassaden i Bangkok. Därefter vänta ca 2-3 veckor - sedan hämta upp tillståndet på ambassaden. Man behöva Ej resa till fädernäslandet för bara den sakens skull.-
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.