F
Farang53
Gäst
Visst finns det att göra men i längden. Jag har den fördelen att jag kan vara i Korat när jag känner för det eller i söder där jag kan utöva det ni kan i Städerna. Har lite maskiner så jag kan tillverka det man känner för."Jonas " sa:Ja man kan fixa med huset, fixa i trädgården, ja så mycket fixa man kan göra i Isan men bara jobb inget nöje. Jag kommer inte hem efter 4 veckor på sjön för att jobba.
Själv går jag så gott som aldrig på barer som fokuserar på tjejer, jag går på ställen med bra liveband eller på restaurang med nån god mat vilket det finns gott om här.
Har bara gått ut en gång i Pattaya denna gång tog med farsan, hans tant plus tjejen och kollade på Isaan koncert.
Gillar man motorsporter finns det gott om dom har Jetski, Gocart, motorcross, Enduro med guide, ATV bana, bana för rally med 4 hjulsdrivna pickups.
Lägga sig på stranden är rätt skönt, finns mängder av turistattraktioner, gå ner sätta sig på nåt cafe på nån fin gata finns mängder av dom utan några barer, gå på bio brukar jag göra par gånger per ledighet har en fin biograf på central och en på the avenue filmerna med Eng tal.
Förstår dig men jag ser inte det som jobb att förbättra boendet eller påta i trädgården det är intresset som jag har. Jag håller på med lite av varje det beror på vad den dagen vill bjuda på.