R
Rong
Gäst
Det är klart jag går ut på resturang inbland och åker in till Pattaya och kanske slinker in på någon "Go Go" eller liknande, men det gör jag inte varje dag, men när det faller in."Jonas " sa:Hade du försökt göra något åt världsproblemen, gått ner och ätit något anorlunda, gått ner på ett nytt ställe, gått en sväng inåt stan såg nåt nytt etc. etc. Vad mer spännande det låtit.
Tänker på nån karaktär ur aftershave galenskaparna när jag läser om ditt inrutade liv.
Det finns ett väldigt stort utbud på olika nöjen där inne i Pattaya finns ingen tvekan om det, Pattaya har fått till en verklig fin strandpromenad, det erbjuds en massa olika tjänster där också kvällstid, för den som önskar sällskap finns inga problem med det.
Jag anser det är viktigt man har ett program när man bor hela året i Thailand och för mig passar det in att ta några timmar på stranden med en stärkande strandpromenad också.
Motion är viktigt därför går jag ca 6 km varje dag.
Det finns blandannat en grupp tyskar på stranden där jag håller till och jag kan se de har ungefär samma rutiner som jag, de kommer dit nästan varje dag några timmar, jag skulle tro de bor i Thailand 6 månader per år, men de kommer till samma strand år efter år. Det som är viktigt när man bor i Thailand är att man har ett bra boende som gör att man trivs i bostaden, det skall vara med terass och helst sjöutsikt.
Många som kommer till Thailand får barerna som sitt huvudsakliga hem med allt som det medför och de brukar inte bli gamla här.
Det är viktigt man har en bra livskvalitet och den finns inte med att man sitter på barerna varje kväll.