Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Var i Pattis köper ni Era Svenska produkter inom matlagning eller ev , andra Svenska dagligvaror
Jo jag har handlat maskindiskmedel på HomePro men billigt vet jag inte. Dom har en no name (för mig) som ligger okej i pris. Köper man ett kändare märke så kostar det en bra slant. Inte så konstigt egentligen, ingen dussinvara i Thailand. Jag brukar ta med mig lite från Sverige då jag reser ned.
Om jag skulle åka till dina trakter så kunde jag lärt dej att göra sås på riktigt!
Jag har lärt min sambo att göra diverse "farang" rätter och det gör hon för djävla bra, mycket bättre än vad jag rår med!
Pulversås är val allt , när jag gör en själv så kör jag med idealmjöl/pulver samt mjölk ,En vanlig vit grundsås som bas , sen bestämmer man vad den skall användas till ex Grönpepparsås , Viltsås , lasagne sås Mfl , Valet är fritt . Skillnaden med en köpesnabbsås är ju bara att det är torkad mjölk eller att man rör ut i vatten
Pulversås kan vara väldigt bra , dessutom kan den användas som grund för att göra nåt extra kul av med diverse kryddor , bara fantasin som sätter gränsen
Jag har fått för mej att du är en snitsare i köket så jag blev faktisk lite chockerad av detta, hade jag inte varit i ett område där fredensreligion dominerar så kanske jag hade tagit mej en liten rackare eller tre för att råda bot på chocken!
Jag har fått för mej att du är en snitsare i köket så jag blev faktisk lite chockerad av detta, hade jag inte varit i ett område där fredensreligion dominerar så kanske jag hade tagit mej en liten rackare eller tre för att råda bot på chocken!
En polares paradrätt är snabbmakaroner med pulverbea. (Jag är inte helt imponerad, just dom två sakerna smakar skit ihop.)
Men... För att hålla mig till tråden så skulle även jag leta upp råvarorna till det på Villa Market. Kanske att dom inte har just svenniga snabbmakaroner, men dom flesta Villa Market jag har varit i har haft pulverbea.
Har vart där par gånger men några år sen sist, innan sonen föddes och sist jag träffa @Joker men tror varken jag eller han hade nåt att klaga på stället den gången.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.